Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Ik hoop dat de Cler komt.
En je ziet dat men tegenwoordig gewoon naar de concurrent wil gaan.
Dus als ze dan allemaal weg willen; hebben Ajax/PSV ze voor het uitkiezen :!
(alhoewel ze ws best al op lijstjes in het buitenland staan)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ml5b2181x20"]YouTube - Sverige 5 - 0 Island[/ame]

mooi filmpje idd :D

Heb je dat filmpje met die uil op de lat bij België ook gezien?
De Belgen zijn btw dramatisch afgezakt..

Kan me nog 1994 herinneren, Nederland - België op het WK. Gelijkspel toen.

De Belgen hebben wel een sterk jeugdelftal met de Mul (JAAAAAAAA De Mul 8), Martens, Dembele, Defour enz. Dus die komen er wel bovenop. Denk ik dan.

Ribery naar Bayern (25mil), vind ik niet echt een ploeg voor die jongen
Klose naar Bayern.. Ze Roberto weer naar Bayern (6mil)..

Laso voor 5jaar naar psv..

"Eindelijk komt mijn droom uit. Nu was het voor mij heel duidelijk: er is maar een club waar ik naartoe zou willen, en dat is PSV"

Leuk voor danko, hij wilde altijd al naar PSV...:rolleyes:

Is de Danko de nieuwe Mateja?

pic351.jpg

Mateja Kezman :W

Ik weet die smerige duikeling over de benen van Zoetebier nog in de 80ste min ofzo tegen Fey.

Voor de rest prima speler hoor.. maar vind dat soort dingen zo jammer..
Bij Drogba en Ronaldo en Robben heb ik dat ook altijd, ze doen altijd of ze gvd doodgeschopt zijn..
Binnen 1min staan ze weer vrolijk in het veld..

Kan me nog een Utrecht-psv herrineren hele wedstrijd spreekkoren over hem en die gek ging steeds fanatieker voetballen :D

Kan me nog een Utrecht-psv herrineren hele wedstrijd spreekkoren over hem en die gek ging steeds fanatieker voetballen :D

Klopt :W Hij zei dat hij er alleen maar betervan ging voetballen.
Het vallen & opstaan; typisch winnaarsmentaliteit in het voetbal vrees ik.
Ik weet dat het anders kan, maar het is gewoon zo.

Ik denk dat tegenwoordig de meerderheid van de voetballers dat wel eens doen.

Jammer dat hij btw na PSV niet echt succesvol meer is geweest. Was de NL comp. dan zoveel minder toendertijd?

Tegenwoordig hoort de schwalbe gewoon bij de sport. Ik zie het meer als voetbalintelligentie.. Spelers á la Robben overdrijven het dan weer, maar als iemand uit mijn team op zo'n manier een penalty versiert hoor je mij niet klagen :)

En toch is het niet goed. Het zou niet moeten. De belangen zijn enorm. maar wat nog belangrijker is, je kan er makkelijk mee wegkomen. Als dat niet meer kan, is het afgelopen.

Ik heb in de zaal het eens gehad, een van ons versiert bijzonder kansloos een vrije trap...dat was al kansloos. En toen terwijl de discussie bekant nog bezig was gaf hij een tikje breed en scoorde iemand anders, dat was nog erger.... wij gelijk spelen, tegenstander 'flip mode'.....je kan als enige medespeler natuurlijk moeilijk zeggen dat hij afgekeurt moet worden....vreemd. Dus ik kon alleen na de wedstrijd zeggen dat ik er een slecht gevoel aan heb overgehouden. Dat heb ik tegen mijn medespelers gezegd.

De vraag op niveau is of de medespelers, trainer etc het dus ook accepteren..

Het is niet de meest charmante manier om een wedstrijd te winnen, dat ben ik zeker met je eens. Maar goed, het doel heiligt de middelen als je het mij vraagt.

Ach het is hetzelfde als dat mensen nu in eens Perez ok vinden omdat hij wel eens naar Fey. of PSV zou kunnen gaan...ik hoor hem nog KK neger roepen.

Waan van de dag, oppertunistisch...

voor de Ajacieden: hebben jullie er wel eens over nagedacht wie na volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Ajax word?
Ten Cate stopt ermee..

Van Basten stapt hopelijk bij het Nederlands elftal op zodat we eindelijk weer eens een Nederlands elftal met de grootste spelers krijgen. Na het Ek 2008 zou die dan vertrekken.

Hopelijk word dit dus GEEN match!

Status
Not open for further replies.
Back