Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Chelsea heeft waardeloze financiële mensen in hun gelederen. Boulahrouz word voor 13 miljoen gehaald en voor 5,2 miljoen verkocht. Dan praat je nog niet eens over zijn salaris.
Moet je nagaan wat een kapitaal vernietiging..

Idem toendertijd met Mikel. Die was voor 6 miljoen van Lynn naar Manchester overgestapt toen Chelsea erbij kwam. Die hebben toen 6 miljoen aan Lynn betaald en 18 aan ManU.
Doet ManU het toch een stukje beter.

Chelsea heeft waardeloze financiële mensen in hun gelederen. Boulahrouz word voor 13 miljoen gehaald en voor 5,2 miljoen verkocht. Dan praat je nog niet eens over zijn salaris.
Moet je nagaan wat een kapitaal vernietiging..

Idem toendertijd met Mikel. Die was voor 6 miljoen van Lynn naar Manchester overgestapt toen Chelsea erbij kwam. Die hebben toen 6 miljoen aan Lynn betaald en 18 aan ManU.
Doet ManU het toch een stukje beter.

Kdenk niet dat het aan de financiele mensen ligt, meer aan Abramovitch die het geld gewoon heeft en het niet uitmaakt wat iemand kost, als hij die spelers maar voor zijn club krijgt te spelen

Abramovitch heeft aangegeven geen, of in ieder geval een stuk minder, geld te willen pompen in sjelski.

nou volgens mij had die zijn woorden weer ingeslikt en gaat er weer flink geshopt worden op de transfermarkt.

Het zou mij iig niets verbazen als er nog een top spits bij komt.

Ik weet ut niet..

Roorda naar PSV, gomez dan weg ?

Aston Villa wil wel 18 miljoen geven voor sneijder...

Morgen in de krant
'Makaay: 'Ik weet niets van interesse van Feyenoord'

Ik zie het al gebeuren..

Zaakwaarnemer Rob Jansen liet vandaag tegenover Radio Rijnmond weten dat de berichtgeving van NOS Sportjournaal over een op handen zijnde transfer van Makaay naar Feyenoord onzin is. Volgens hem zou er niets spelen rond Makaay op het moment.
Feyenoord Netwerk
De radiozender zet twijfels bij die uitlatingen, omdat Jansen, ook zaakwaarnemer van Van Marwijk, dit weekend nog ontkende dat Van Marwijk met Feyenoord in onderhandeling is.

'Makaay verkiest Lyon boven Feyenoord'
Gepubliceerd op 05-06-07 om 17:12 door Joshua Keller

Roy Makaay hoeft zich geen zorgen te maken over zijn toekomst. De Nederlandse spits van Bayern München werd maandag met Feyenoord in verband gebracht, maar nu lijkt de Franse topclub Olympique Lyon de eerste keus te worden van de 32-jarige aanvaller.

De goaltjesdief zélf lijkt niet zoveel heil te zien in een transfer naar Feyenoord en prefereert een overstap naar de Franse landskampioen boven Rotterdam, zo meldt het Duitse Der Kicker. Dit in tegenstelling tot een eerder bericht van de NOS, dat beweerde dat de Rotterdammers al bijna rond zouden zijn met Makaay.

Makaay mag waarschijnlijk vertrekken van de club uit München, dat eerder al de aanvallers Luca Toni (Fiorentina) en Jan Schlaudraff (Aachen) wist te strikken. Naast dit duo zijn er nog twee spitsen van formaat in München te bewonderen, namelijk Lukas Podolski en Roque Santa Cruz. Bayern heeft echter behoefte aan nog een aanvaller, Miroslav Klose (Werder Bremen) wordt namelijk zeer waarschijnlijk de opvolger van de naar Chelsea vertrokken Claudio Pizarro.

Ik weet ut niet..

Roorda naar PSV, gomez dan weg ?

Aston Villa wil wel 18 miljoen geven voor sneijder...

nee, Moens wil stoppen.

Sneijder in de Engelse competitie. Hij kan zich nu al niet beheersen als ze hem aanpakken. Ik denk dat het te fysiek is voor dat meneertje.

Nofi; Het is al snel beter dan Fey.
Nu maar hopen dat PSV niet en Lazovic niet krijgen, en te laat zijn voor Makaay.....dan hebben we niets, en Denneboom kan ook niet meer...:|

Last edited:
Denneboom :rolleyes:

Come on, ik neem aan dat PSV ook doelstellingen heeft? Beter halen ze weer zo'n groeibrilantje uit Zuid-Amerika :P

Farfán blijft, als Koné ook blijft blijven 2 sterkhouders in ieder geval.. Dan heb je niets aan Makaay, Lazovic of Denneboom. Beter een buitenspeler met rendement..

Denneboom was niet serieus. Alhoewel, vBasten zag ook iets...:X
Er komen nu veel spelers 'vrij' die erg interessant zijn, maar die je dan atm niet nodig hebt....

Kone sterkhouder?.....graag weg voor een mooi prijsje aub.
Buitenspeler met rendement? als in assists? of doelpunten?

Lazovic moet je gewoon halen als je hem kan betalen, dodelijke spits maar een erg vervelend mannetje.

Zonde dat Ajax niet door wil met Perez, erg goede speler en hij zou zomaar naar PSV of Feyenoord kunnen gaan en geloof me, hij scoort dan tegen Ajax :D

Ben verder benieuwd wat Ajax gaat doen op de transferlijst.

Buitenspelers zoals in Kennedy, erg blij dat Ajax hem heeft gekocht, 15 goals en 10 assists ofzo dit seizoen ?
Dat is pas rendement itt Tom de Mul !

Denneboom was niet serieus. Alhoewel, vBasten zag ook iets...:X
Er komen nu veel spelers 'vrij' die erg interessant zijn, maar die je dan atm niet nodig hebt....

Kone sterkhouder?.....graag weg voor een mooi prijsje aub.
Buitenspeler met rendement? als in assists? of doelpunten?

Koné houd wel 2 verdedigers bezig, dit aspect dient ook niet vergeten te worden. Yeah indeed, een buitenspeler ala Kennedy :D

Perez mag je nooit aan PSV, AZ of Feyenoord verkopen. Als v Geel dat toelaat, dan snap ik dat echt niet.

Verkoop hem dan een Club in Duitsland ofzo, maar niet aan een (potentiele) concurrent.

Perez mag je nooit aan PSV, AZ of Feyenoord verkopen. Als v Geel dat toelaat, dan snap ik dat echt niet.

Verkoop hem dan een Club in Duitsland ofzo, maar niet aan een (potentiele) concurrent.

Perez zal toch wel betere aanbiedingen krijgen dan Fey....denk ik.
En het zou idd stom zijn als je een bewezen speler naar een concurrent laat gaan. Zeker als je dan je aartsvijand waar je atm niets van te vrezen hebt, wellicht veel sterker maakt.

Als overigens elke club spelers niet naar een concurrent laat gaan, had Perez ook niet bij Ajax gezeten..(was het toen v/Geel @ AZ????)

Status
Not open for further replies.
Back