Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
zit feyenoord in 1 dag een kampioenteam bijelkaar te smeden ofzo?:D
Komt Perez dadelijk ook nog, dan kan je me helemaal wegschieten!:p

Geloof er anders vrij weinig van. Het komt zo ineens uit de lucht vallen. Vanavond (11uur) maar even studio sport kijken:)

Dat van gio is bullshit, heeft onlangs nog ze contract bij barca verlengd, maar laat makaay maar komen!! misschien zijn er toch investeerders?

één of andere Feyenoord masochist moet dit in de wereld brengen.

Mooie praatjes, maar weten dat je club weer een zwaar seizoen tegemoed gaat :P

Zie eerder een Smolarek of Tomasson komen als jullie succestrainer terug komt ;)

Feyenoord mengt zich in strijd om Roy Makaay

PSV heeft er een voorname concurrent bij in de jacht op Roy Makaay. Ook Feyenoord is zeer geïnteresseerd in de aanvaller die nog tot medio 2008 onder contract staat bij Bayern München.
Dat hij moet vertrekken bij de Duitse club, is nog niet zeker. Maar de kans is groot dat Makaay volgend seizoen een stap terug moet doen in de pikorde bij Bayern. Vorige week zette Luca Toni immers zijn handtekening onder een contract bij de club uit München, die ook nog jaagt op Miroslav Klose.

Nadat PSV al enkele maanden geleden had laten weten belangstelling te hebben voor Makaay, zo heeft ook Feyenoord zich intussen gemengd in de strijd om de 32-jarige spits. De 43-voudig international is echter één van de aanvallers waarop de Rotterdamse club aast.

Makaay heeft vier seizoenen gespeeld voor Bayern. Deze competitie maakte hij zestien doelpunten, waarmee hij op de tweede plaats van de Duitse topscorerslijst eindigde. Toch was het zijn laagste productie in dienst van Bayern. In totaal scoorde hij 78 keer in 129 Bundesliga-duels

Bron; VI.nl

*Nog vrij weinig zeker dus.

Ja maar niet voor Ajax.
Huntelaar blijft dus waarom een spits kopen?

Sowieso niet passend in het Ajax systeem, denk ik.
Ik zie hem dan ook eerder bij PSV passen. Bij Fey. past momenteel iedere speler volgens mij, als ze maar beter zijn dan die er nu zijn.

Huntelaar blijft?

Zoals van Geel over de kwestie Sneijder zei; "het is nog lang geen September"

En we weten allemaal dat a. iedereen weg kan tegenwoordig b. op het laatst kan het hard gaan. De ene club z`n last-minute aankoop kan een ander zn last-minute verzwakking of haast koop betekenen.

Hij heeft zelf gezegt dat ie nog een jaar wilt blijven, daarna zal hij waarschijnlijk direct naar een topclub gaan.

Alves wil ik nog wel eens zien, of het wordt zn 2e seizoen een stuk minder, of je heb de volgende romario/ronaldo in huis.

Iedereen wil blijven als er nog niets concreets is, denk ik.

Alves; tja...raar dat hij nog niet weg is.

Heerenveen vraagt de hoofdprijs. Stel dat je Huntelaar verkoopt en Alves terug koopt. Dan houdt je nog niks over + dat je het risico neemt met een nieuwe spits.

Al die clubs als Barca/Milan/Valencia/Real willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten -> speler wil weg en gaat voor relatief laag bedrag weg. Terwijl je in eigen land de hoofdprijs voor een mindere speler betaalt. Dat moeten spelers als Sneijder enzo ook begrijpen vind ik.

Feyenoord slagvaardig op internationale transfermarkt.
Feyenoord heeft na Bert van Marwijk en Roy Makaay een derde aanwinst van formaat. De Rotterdammers legde Barcelona-speler en oranje international Giovanni van Bronckhorst vast. Naar verluidt betaalde de club uit de maasstad een bedrag van 1,8 miljoen euro. Feyenoord heeft nu op een middag drie belangrijke aanwisten binnengehaalt. De Feyenoord-directie wil vooralsnog niet reageren. Barcelona technisch-directeur Txiki Begiristain bevestigde het bericht van radio Rijnmond.

Alleen al op de grammatica afgaande kan je zien dat dit niet serieus is. :p

'Bayern haalt Khalid Boulahrouz naar München'

De stevige renovatie van de selectie gaat mogelijk ten koste van Roy Makaay, terwijl Khalid Boulahrouz juist een van de bouwstenen lijkt te gaan worden van het nieuwe Bayern München.
Volgens The Times zijn Bayern en Chelsea het eens over een afkoopsom. Boulahrouz, die persoonlijk nog rond moet komen, verhuist voor een bedrag van 5,2 miljoen euro van Londen naar München

Status
Not open for further replies.
Back