Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Het is een noor, het is Trond Sollied.
Deze man verdient 1,5 miljoen per jaar, dingen die Fey niet op kunnen hoesten. Verder hoop ik van harte dat van Marwijk komt en geen Foeke boy.

als Sneijder nu weg gaat kunnen ze meer voor hem ontvangen dan als die nog een seizoen blijft. Maar goed het de transferperiode is pas net open dus er kan nog van alles gebeuren.

Ik denk persoonlijk dat Feyenoord een trainer moet hebben die de discipline hoog in het vaandel heeft staan. Die verhalen nadat Koeman weg was over van Hooijdonk en Boussabon waren niet echt positief.
Je hebt een trainer nodig die boven iedere speler staat.

Gerets!

over Sneijder; goed voor Ajax hoop ik.

Gerets, ik weet het niet. Ben niet echt gecharmeerd van hem. Maarja dat ben ik maar natuurlijk. Alles in het belang van de club. Maar ik vraag me af: heeft Gerets "de harde hand" om dit zooitje ongeregeld(want meer is het niet op het moment) weer aant ballen te krijgen?!

Dat die Noor(dank je Lorenzo;)) 1.5 mil verdient per jaar is een domper voor me. Dit wist ik nog niet. Ook geen optie dus.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou het ook fantastisch vinden als v. Marwijk terugkomt. Maar ik vraag he af of hij wel zijn goede reputatie op het spel wil zetten met dit elftal. Het lijkt mij onwaarschijnlijk.

Maar waar we het allemaal eens kunnen zijn is dat er nu snel een trainer moet komen.

Mooi dat Sneijder nu nog blijft, als je dit team bij elkaar kan houden word je volgend seizoen gewoon kampioen :W

gvd 1 doelpuntje!

Nu heb je een Sneijder in bloedvorm, een Davids vanaf het begin en waarschijnlijk eens een vleugelspeler met rendement ( Kennedy )

Sim-pel, kampioen :*

Feyenoord bevestigt interesse in Van Marwijk
Bert van Marwijk is officieel kandidaat om de nieuwe trainer van Feyenoord te gaan worden. Op de officiële website laat de club weten dat er inmiddels al twee gesprekken tussen Bosz en Van Marwijk zijn geweest

AMSTERDAM - Kenneth Perez stuurt aan op een vertrek bij Ajax in de zomer. De 32-jarige Deen verwacht niet dat hij zich volgend seizoen alsnog in de basis kan spelen in de ploeg van trainer Henk ten Cate.

*logisch. De geruchten zijn PSV & Feyenoord. Bij PSV lopen al genoeg aanv. middenvelders rond imo.

AMSTERDAM - Sneijder wil met Ajax hartig woordje spreken
Dat Valencia de pogingen heeft gestaakt Wesley Sneijder in te lijven, heeft tot onvrede geleid bij de 22-jarige middenvelder. 'Hier is het laatste woord nog niet over gezegd.' 'De enige manier nu alsnog weg te komen, is een rel schoppen. Maar zo zit ik niet in elkaar.' Sneijder heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2009 en is niet van plan die verbintenis te verlengen. Wat de international betreft is het deze zomer na vijf seizoenen in de Amsterdamse hoofdmacht hét moment voor een transfer. 'Ajax zal toch ook niet willen dat ik over twee jaar voor niks de deur uitloop?

*die wil nu gewoon weg. En meent dat het aan Ajax ligt dat hij niet naar Valencia kan.

ALKMAAR - AZ is bereid tot het uiterste te gaan om Danko Lazovic binnen te halen. De Alkmaarders hebben volgens De Telegraaf aan Vitesse laten weten dat ze boven elk bod gaan zitten dat PSV op de Serviër zal doen. De mededeling van AZ is opmerkelijk, omdat Lazovic zelf heeft laten weten het liefst naar PSV te verhuizen. De spits, afgelopen seizoen goed voor negentien competitiedoelpunten, zou persoonlijk al in grote lijnen akkoord zijn met de landskampioen uit Eindhoven.

*AZ heeft nu toch al genoeg aanvallers?! Het lijkt wel concurrentie pesten dit. (zie ook Ari)

Last edited:
‘Feyenoord en Makaay bijna rond'
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 4 juni om 19:56

Volgens de NOS is Feyenoord dichtbij een akkoord met Roy Makaay. De onderhandelingen tussen de Rotterdammers en de aanvaller van Bayern München zouden al in een vergevorderd stadium zijn, zo meldt het Sportjournaal.

Ondanks het nog doorlopende contract van Makaay in Duitsland lijkt zijn toekomst in de Allianz Arena hoogst onzeker. Afgelopen week contracteerde der Rekordmeister de Italiaanse international Luca Toni, terwijl ook Miroslav Klose hoog op het verlanglijstje staat van coach Hitzfeld en de zijnen.

Makaay (32) werd de afgelopen tijd ook in verband gebracht met PSV, maar coach Ronald Koeman liet eerder al weten dat hij slechts één spits aan de selectie toe zal voegen. De voorkeur van de Eindhovenaren lijkt uit te gaan naar Vitesse-aanvaller Danko Lazovic.

lees het ook net... Sta er wel van te kijken. komt ook uit het niets opeens:S
Nog een vaag bericht van radio rijnmond:

Feyenoord slagvaardig op internationale transfermarkt.
Feyenoord heeft na Bert van Marwijk en Roy Makaay een derde aanwinst van formaat. De Rotterdammers legde Barcelona-speler en oranje international Giovanni van Bronckhorst vast. Naar verluidt betaalde de club uit de maasstad een bedrag van 1,8 miljoen euro. Feyenoord heeft nu op een middag drie belangrijke aanwisten binnengehaalt. De Feyenoord-directie wil vooralsnog niet reageren. Barcelona technisch-directeur Txiki Begiristain bevestigde het bericht van radio Rijnmond.

Ik snap er werkelijk niets meer van:S

Status
Not open for further replies.
Back