This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Zestien man vast na vechtpartij Feyenoord-fans

(Novum) - In het centrum van Vlaardingen zijn vrijdagavond groepen Feyenoord-supporters met elkaar slaags geraakt. Zestien mensen zijn aangehouden, meldt een woordvoerder van de politie zaterdag. Niemand zou gewond geraakt zijn.
De politie kreeg rond 22.15 uur een melding binnen over een vechtpartij op de Westhavenplaats. Ter plekke werd onder meer over een weer gegooid met vuurwerk en stenen. Agenten wisten de groepen uiteen te drijven en de rust was binnen een halfuur hersteld, zegt de woordvoerder. Alle zestien arrestanten, Rotterdammers en Vlaardingers tussen de 18 en 38 jaar, zitten nog vast.

De recherche onderzoekt de redenen voor de vechtpartij. Eerder deze week zouden Vlaardingse Feyenoord-fans

Hand in hand kameraden

Die heb ik hier al gevonden nsb'er :L

Gast wat de fok is jou probleem? Ga je frustraties ff ergens anders botvieren aub.

Ik denk trouwens wel dat er een heleboel spelers zoals De Ridder, Rigters, Drenthe etc. nu hele goede aanbiedingen gaan krijgen.

Gast wat de fok is jou probleem? Ga je frustraties ff ergens anders botvieren aub.

Ik denk trouwens wel dat er een heleboel spelers zoals De Ridder, Rigters, Drenthe etc. nu hele goede aanbiedingen gaan krijgen.

De Ridder & Drenthe zou ik begrijpen, Babel ook en nog wat andere spelers ook.
Rigters daarentegen niet, zo goed vond ik hem eigenlijk niet. Plus die goal van hem was ook nog kantje boord vond ik :X

De Ridder wordt nooit een topper, hij is veel te onzeker.
Drenthe heeft al aangegeven nog niet klaar te zijn voor een Buitenlands avontuur.
Ik zie Babel wel naar Arsenal gaan..

De Ridder & Drenthe zou ik begrijpen, Babel ook en nog wat andere spelers ook.
Rigters daarentegen niet, zo goed vond ik hem eigenlijk niet. Plus die goal van hem was ook nog kantje boord vond ik :X

Celtic heeft zich al gemeld, en dat is in vergelijking met NAC wel een mooie aanbieding toch Maar hij speelde wel aardig, topscorer van het toernooi ook nog dus dan kan je wel wat. Goals tegen Engeland en Portugal waren gewoon mooi...

17 clubs hadden zich voor Rigters gemeld toch?

Ik zou als ik hem was als Bogarde handelen. Gewoon kijken welke club het meeste geld biedt in de minst aantal jaren. Zo super kan hij niet voetballen, dus dan gelijk je zakken maar goed vullen.

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=1mr7oQN_WJw"]YouTube - Drenthe Akka (Holland-Serbia Euro U-21 Final)[/ame] ^^

Ben ik de enige die Babel altijd zo laks en raar vind spelen?
Hij heeft gister echt goede acties gehad, maar hij is ook zo vaak de schlemiel..
Hij neemt ballen vaak net niet aan enzo, lijkt wel vaak of de concentratie mist ofzo..

Verder is de mentaliteit het zelfde van Drenthe en Davids, maar daar is ook alles mee gezegt..Davids is natuurlijk een veel betere verdediger..
Drenthe kan wel ongelovelijke crosspases geven (sowieso veel spelers van NL onder 21 gaven pases waarvan ik echt van stond te kijken)
Aannames zijn van Drenthe zijn ook 9 van de 10x goed..

*edit
Rigters schijnt naar Celtic te kunnen..

Babel kan niet aannemen nee
Zoals er wel meer schort aan zijn techniek Wat ik heb gelezen erover is dat die na de trainingen speciaal met Davids aan het trainen is daarop

En een groot pluspunt hij heeft zelfkritiek ! dat mis je bij een sneijder toch wel

Status
Not open for further replies.