This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat je te hoge verwachtingen hebt van die jongens. Ze beginnen pas echt goed te spelen, met name in teamverband, als ze zo'n beetje de leeftijd van sneijder/vd vaart hebben.

Het zijn tegenwoordig gewoon al spelers die in de basis staan bij clubs in goede comeptities. Ik denk dat bijv. het leuke, ongeremdheid eraf is...
Ik mis de durf en het 'ongepolijste' van die gasten...het gewoon doen.

Het is al (te) zakelijk en (te) berekend. (dat zal we moeten om de halve finale te halen ws...)

Begrijp je?

Pff wat is de ontknoping goed spanning in spanje

real 0-1 achter barca 3-0 voor
Zit hier gewoon op 3 beelden tegelijk te kijken
servie -engeland, barca - gym en real-mal

Ik vind het echt jammer dat ik het niet kan zien, hopelijk komt het vanavond wel op tv.

Hoop wel dat Barcalona kampioen wordt

Voor Drenthe staan de clubs blijkbaar in de rij...

Rajkovic naar PSV (Alexconstructie)

Hofland naar Fey. imo goede aankoop, ervaren maar niet te oud, en goed voor Vlaar denk ik... het begint bij een goede verdediging?!

Het is stil rond de kwestie Perez...

krijg toch het idee dat er wat financiele support is aan de kant van feyenoord. Eerst geen cent te makken. Nu 4 miljoen voor Hofland betaald. Bezig met Koevermans waarvan ze de prijs(7 mil) al weten.

Gio beslist vanavond wat hij doet. Volgens nu.nl ligt het aan Gio wat Makaay gaat doen. Komt gio, dan kom makaay ook. Heel vreemd iig:S

Ben eerste aankoop is binnen, ben er blij mee Nu nog middenvelder en een spits.

Tja, Koevermans wil 'al' weer weg.... (Schotland zou Koevermans ook liggen)
Het zou wel een werker voor Fey. zijn.

Alleen als Gio komt, dan komt ook Makaay...waarom vraag je je dan af..
Als Gio komt is het pas serieus?

Hofland is een goede aankoop hoor. Nederlander; niet oud, maar wel ervaren.

Maar waar het geld toch ineens vandaan komt?

(Straks mag Perez ook niet naar Fey. :X )

@ tinne: Denk dat de meeste feyenoorders perez niet eens meer willen. Tuurlijk het is een goede speler en zeker een aanwinst. Maar hij kon vorige jaar al komen, toen wilde hij niet. Dit jaar kan/kon hij komen. Maar weer kiest hij een andere club boven feyenoord. Opzich wel logisch gezien de toestand nu. Maar een keuze tussen (wss) bankzitten bij psv en basis bij feyenoord moet voor een speler op zijn leeftijd niet al te moeilijk zijn lijkt me

denk toch dat er wat inversteerders zijn. Ze hadden eerst namelijk niets. Behalve die 2 mil die ze ontvingen dan die transfer van Lazovic. Maar verder volgens mij zo goed als niets.

Ajax had zich al gemeld voor Slory. Jongen heeft nog niet eens een wedstrijd gespeeld:S Gelukkig wil die zelf niet naar 020 dus dat is mooi

Drenthe staat ook ding in de belangstelling. Maar die mag absoluut niet weg van feyenoord. Daarbij heeft hij net zijn contract verlengd tot 2011. Echt een goede speler voor feyenoord. Tactisch niet heel sterk, maar wel ontzettend veel strijdlust en doorzettingsvermogen. Dat hoort bij feyenoord. Zie hem wel liever terug op hjet middenveld. Komt beter tot zijn recht daar.

Daarnaast zijn slory en bruins gehaald. Er worden op een ander forum al allemaal mogelijkheden bedacht met slory in de basis. Maar over Bruins wordt niets gezegd. Hoop dat hij zich wel kan gaan ontwikkelen en niet zoals Vincken geen speelminuten krijgt. Vincken had gewoon in de basis moeten staat toen castelen geblesseerd was ipv kolkka. Vincken dreigen we namelijk ook kwijt te raken:S

. Maar een keuze tussen (wss) bankzitten bij psv en basis bij feyenoord moet voor een speler op zijn leeftijd niet al te moeilijk zijn lijkt me

Ik denk daarom dat hij basisspeler zal zijn. Knerpen bij Ajax over het bankzitten om vervolgens bij PSV te gaan zitten...zo`n mondige speler....vast niet.

Ajax had zich al gemeld voor Slory. Jongen heeft nog niet eens een wedstrijd gespeeld:S

Kansloos.

Drenthe staat ook ding in de belangstelling.

Mja wel goed geld vangen denks, maar het zou erg stom zijn.
Alleen begrijp ik wel dat iedereen die nu bij Fey. speeld, of in de belangstelling staat van, wil weten hoe/wat er gaat gebeuren. Gaat dat schip weer drijven of blijft het op de bodem liggen?

Vincken dreigen we namelijk ook kwijt te raken:S

Vincken & Castelen meen ik.

*wel veel Hollanders.

zie trouwens vorige post van mij voor reactie op jou vorige post tinne.

Castelen en vincken idd. En dat is juist het domme. Vincken heeft genoeg laten zien dat hij veel potentie heeft. Als castelen weg zou gaan, zou de weg open staan voor Vincken. Maar hij wil nu dus ook al weg. Aangezien slory op links speelt(weet niet of hij op rechts kan) vraag ik me af wie dat gat opvangt

btw drenthe kan je maar beter houden. Ookal staat er een duit centen voor tegenover. Want dan komt het probleem wie dan als back? Niemand wil toch komen naar feyenoord. Dus heb je dat probleem weer

Is mijn voetbalkennis/verstand zo anders dan jou?
Ik wil Drenthe echt niet als back hebben, je moet hem links op het middenveld hebben..
Verder vind ik Vincken echt niet fey1 waardig, die gast heeft maar een passeer beweging en komt er echt nooit voorbij.
Vind hem laatste jaren totaal niet goed, niet gek ook dat hij niet eens bij oranje -21zit.

Castelen moet je wel verkopen want hij heeft nog maar 1 contractjaar..
Krijg je straks weer zo'n tomasson ding

Oja, ik geloof er niks van dat er voor Hofland 4!!miljoen wordt betaald. Terwijl hij nog tot 1contractjaar heeft..de bedragen van 1,4 a 2 miljoen wat ik hoorde lijkt me veel waarschijnlijker?
Hij is 28, als hij 4 jaar tekent ben ik meer dan tevrede./

nee kijk ik vind drenthe ook beter op middenveld. Alleen kom je dan in de knoop met de guzman,hofs,bruins (en slory) Daarnaast hebben we niemand anders die op de back kan spelen behalve die halve zool van een Leonard.

Castelen moet je idd weg doen zodra je er een lekker bedrag voor kan krijgen. Enige waar onze mening over anders is dat jij vincken niets vind en ik hem wel aardig vind spelen.

Gewoon 2 spitsen spelen

Timmer/Ekramy
Green- Hofland -Vlaar- aankoop
...........Lucius.............
..Aankoop........ Drenthe
.........De guzman
....Slory...........Aankoop..

Zoiets zie ik het.

Overal zie je die potentiele opstellingen. En overal bij Feyenoord tig keer "Aankoop" . Ik wist niet dat die gozer zo multifunctioneel was.

Waar SPEELT hij nu eigenlijk?

Status
Not open for further replies.