This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Ik was in Heerenveen vandaag om de wedstrijd te zien, Babel is geen echte centrum spits.

Drama, Drenthe was goed, toen ie linksvoor stond.

Uitleg over Perez:
,,We wilden,’’ zegt Valckx, ,,sowieso vier topaanvallers hebben. Lazovic komt binnen met een schorsing en in januari zijn we ook Koné een paar weken kwijt door de Afrika Cup. Lazovic is een echte spits, maar zowel Perez, Farfán als Koné kan op meerdere posities uit de voeten. Als we er met Ajax uitkomen, zijn we zeer tevreden.’’

Ik was in Heerenveen vandaag om de wedstrijd te zien, Babel is geen echte centrum spits.

Drama, Drenthe was goed, toen ie linksvoor stond.

En als linksback is Drenthe Drama. Inzet heeft ie wel maar hoe vaak die kerel verkeerd staat (buitenspel opheffen enzo).

Idd, dan ben je goed lomp als je van AZ naar Feyenoord gaat in deze omstandigheden.

Schaars speelde veel bij AZ hoor, alleen tijdje geblesseerd geweest.

Schaars was/is volgens mij wel een zekerheidje in het team van van Gaal.

Ik zou het echt suf vinden als Perez naar PSV gaat :X
Beter nemen ze een clausule op int contract dat Perez niet tegen Ajax mag spelen

indeed en als ze daadwerkelijk 4 miljoen voor hem kunnen vangen is het voor beide partijen een mooie oplossing.
Alleen missen ze nu wel een goede rechtsbuiten

De Mul voor vier miljoen? Strik er omheen en persoonlijk op Schiphol afzetten.

Hetzelfde gevoel heb ik bij Kone.

Ik denk dat jullie je vergissen in dat soort spelers. Het rendement is misschien niet zo hoog als gewenst maar er is wel een continue dreiging. De Mul heeft een hoog aantal goede wedstrijden gespeeld en Koné houd zeker in de Nederlandse eredivisie vaak 2 man bezig..

Vergis je hier dus niet in.

De Mul is geen echte Ajacied. Die liep al te zeiken als hij twee wedstrijden niet speelde. Kop dicht en trainen denk ik dan.

Status
Not open for further replies.