This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
ach sö, Lazovic gaat btw naar PSV.

Ben benieuwd of die het nu wel kan waarmaken, er zijn meerdere spitsen die goed gepresteerd hebben bij bv Vitesse en het toen niet waar maakten bij een ''topclub'' *denkt aan Machlas*.

En hij denkt nog echt dat ie het gaat maken bij Sevilla, ws hoor je nooit meer iets van de Mul.

Net als Escude en Kanoute inderdaad. :+

Hij kan ook gewoon aan het stoken zijn.. De Ridder is trouwens ook nog steeds van jullie.. ook niet 'je van het' imo..

Jawel!

Jammer dat die weg gaat maar het is niet anders. Nu vangt Ajax ook nog wat centen voor hem.

Btw de Mul had meer rendement dan dhr Rosales.. Tis ook nog maar afwachten hoe Bakircioglu het gaat doen.

Net als Escude en Kanoute inderdaad. :+

Hij kan ook gewoon aan het stoken zijn.. De Ridder is trouwens ook nog steeds van jullie.. ook niet 'je van het' imo..

Als je een lijstje topspelers gaat bedenken wat ooit bij Nederlandse clubs had kunnen spelen kun je een heel behoorlijk team samenstellen.

Wist je bijvoorbeeld dat Nedved voor PSV had kunnen tekenen, maar dat die in 1996 plotsklaps toch besloot om voor Lazio Roma te tekenen?
Dat Ajax meer heil zag in Marcio Santos dan in Roberto Carlos?
Dat PSV Robinho wilde halen maar dat was een te groot risico?
Over Feyenoord hoef ik het niet eens te hebben Ghaly oa

Etc etc

Vierra --> Ajax ipv Arsenal

Fey heeft hem gekocht voor 6miljoen hè.. duurste aankoop ooit
Verkochten hem voor 1,5.. krijgen nu 30% van de transfer.

Ik hoorde dat ze 4mil en Beerens boden.. dus we krijgen nu 1,33 mil en 30% van Beerens..

Krijg je toch nog wat.

Ik ben blij dat Lazovic niet naar Az is gegaan. Niet perse omdat het Lazovic is, maar meer het "nog ff snel wegkapen".
"wij bieden meer dan elk bod van PSV"

Mini Chelsea in Alkmaar.

Ik ook steeds minder.... Ik heb liever Fey. weer terug. Die zochten altijd andere spelers...

Wel prachtig, dat ze gewoon zeggen, ''wij overtreffen elk bod van psv'' en vervolgens sta je weer met lege handen.

Ik ben dan wel voor AZ maar dat vind ik eigenlijk best wel onsportief. AZ heeft echt prima spitsen die zeker de wilskracht hebben om er hard voor te werken om nu wel iets te winnen.

Mja, ik ken meer mensen met groot praat.

Vitesse wil Makaay of Hasselbaink....:W
En volgens mij maakt Vitesse itt tot Fey. nog meer kans ook.
(niet dat Makaay gaat btw)

Ik ben dan wel voor AZ maar dat vind ik eigenlijk best wel onsportief. AZ heeft echt prima spitsen die zeker de wilskracht hebben om er hard voor te werken om nu wel iets te winnen.

Als ze volgende seizoen weer niets winnen; willen veel jongens weg denk ik. En kan je op zoek naar een nieuwe trainer. (niet dat het zijn schuld is offcourse )

Als ze volgende seizoen weer niets winnen; willen veel jongens weg denk ik. En kan je op zoek naar een nieuwe trainer. (niet dat het zijn schuld is offcourse )

Ja dat denk ik ook, dat er dan veel spelers weg willen. Zie De Cler die vertrekt. Hij denkt - en is waarschijnlijk ook zo - dat hij bij een grotere club ook veel kan betekenen, hij is tenslotte een prima linksback.

Status
Not open for further replies.