This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
als NAC supporter zit ik hier thuis te balen dat ik niet in alkmaar zit. (uitverkocht binnen half uur oid.)

wordt redelijk gespeeld alleen vanaf zijde van NAC te verdedigend. hoop dat Brandts in de rust even flink gas erop laat zetten. motiveren die jongens. we zijn niet voor niets cupfighters. ciommer loopt te vaak vrij evenals dembele en die steinsson

Donk en Koenders hadden beide bij Ajax kunnen spelen.

Ajax heeft gewoon teveel talenten rondlopen denk ik, waardoor de concurrentie te groot word. Ik bedoel hoeveel eerste elftal spelers zijn er nou doorgebroken? Babel & Emanuelson (Davids niet meegerekend). Timisela, de Ridder, Boakye, Sarpong enz enz zijn het toch net niet.

wees blij dat je thuis zit

Hoezo een kutloting? Nac zat bij de eerste 4 en dat vind ik toch knap. AZ en Ajax zijn op dit moment gewoon de beste clubs dus het is totaal geen schande om daar van te verliezen. Ok 6-0 is wel kut natuurlijk, maar had Nac meer kans gehad als ze tegen Ajax moesten spelen? Ik denk het niet, iig niet veel. Ajax - AZ gaat een leuke wedstrijd worden denk ik. Ik ga hem zeker kijken

Maar 3 keer achter elkaar ruim verliezen, van dezelfde ploeg, is ook niet echt motiverend voor de spelers. 8-0 (dacht ik) 1-4 en 6-0. 18 tegendoelpunten in 3 wedstrijden is wel erg veel hoor!

We zullen zien wat Ajax - AZ gaat worden, hoop dat AZ weer met dikke cijfers wint

Ik vond AZ gisteren meer overtuigen.
Bij Ajax zag ik na de 1-1 weer een inzakker.

ook lullig;

"BRUSSEL - Het Belgisch nationale voetbalteam komt bij thuiswedstrijden voorlopig niet meer op de Vlaamse televisie. Geen enkele zender heeft geboden op de uitzendrechten, aldus de Koninklijke Belgische Voetbalbond KBVB donderdag.

De zogeheten Rode Duivels presteren momenteel uitzonderlijk slecht. België is gezakt naar de 59e plaats in de wereldranglijst van de FIFA, nog onder Burkina Fasso en Angola. Het elftal stond nooit eerder zo laag"

Wat hoorde ik nu... Komt Roy makaay naar PSV???

'PSV aast op de routine van Roy Makaay'

20/4/2007 11:36

In de zoektocht naar een ervaren spits is het vizier van PSV gericht op München. De Eindhovenaren zien in Roy Makaay (32) een van de belangrijkste kandidaten voor de vacature, meldt het Eindhovens Dagblad.
Makaay heeft nog een doorlopend contract bij Bayern München, maar zou komende zomer kunnen vertrekken als de Beierse club gaat bouwen aan een nieuw elftal. Volgens het Eindhovens Dagblad zou Makaay Bayern voor een bedrag van vier à vijf miljoen euro kunnen verlaten.

De 43-voudig international (zes goals) is in München bezig aan zijn vierde seizoen. De goaltjesdief speelde eerder voor Deportivo La Coruña, Tenerife en Vitesse. Makaay was in zijn profcarrière al goed voor 218 doelpunten in 438 competitiewedstrijden.

PSV wil zich voor komend seizoen met name in aanvallend opzicht versterken. Met Jefferson Farfán en Arouna Koné heeft de koploper in de Eredivisie dit seizoen slechts de beschikking over twee volwaardige aanvallers. Patrick Kluivert heeft door blessures niet kunnen brengen wat van hem werd verwacht, terwijl huurling Diego Tardelli niet heeft kunnen overtuigen.

*zie het niet zo snel gebeuren.

niet lullig maar terrecht!

Ik vond AZ gisteren meer overtuigen.
Bij Ajax zag ik na de 1-1 weer een inzakker.

Dan heb je de wedstrijd niet goed gezien. RKC heeft in feite geen enkele kans gekregen, het doelpunt was meer pech dan een uitgespeelde goal.

Ik denk dat Ajax AZ kan hebben. Schijnbaar liggen de wedstrijden tegen de wat hoger aangeslagen teams de Ajacieden beter.

Ehmm, maakt niet uit of het nu een eigen doelpunt was of niet..ik zag direct na dat doelpunt de boel weer aardig onzeker inzakken. Ik vond zeker de het tweede doelpunt ook vrij gelukkig.

Je zegt dat de wedstrijden tegen hoger aangeslagen team Ajax beter liggen...mag ik je er aan herinneren waar jullie het Kampioenschap ws hebben laten liggen?

Waar is PSV mee bezig .. x|

Mja, beter niet zoveel namen roepen....
Volgens mij is het systeem wel ideaal voor Makaay.

Ja tegen de ''kleinere'' teams.

Maar als je goed had gelezen had je gezien dat ik doelde op de beker finale. AZ is geen ''klein'' team meer.

Status
Not open for further replies.