This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
*'Ik wil bondscoach worden van een van de vijf toplanden. In mijn ogen zijn dat Engeland, Duitsland, Argentinië, Spanje en Nederland. Ik heb een voorkeur voor die landen, omdat je dan iets kunt winnen. Ik zou ook best Australië willen coachen, maar dan weet je van tevoren dat je niets wint.'

Het zou er om zijn gegaan dat ze een afspraak hebben ingetrokken..
Ooijer vond dat ze met vuil met hem om zijn gegaan.. Hij wou zelfs blijven maar als zij je niet waarderen in salaris..

Waarderen in salaris, zolang we niet weten hoe veel dat mss al was... (het gaat tegenwoordig allemaal om de centen)
Nagoed, we hebben het zonder best aardig gedaan denks. En hadden we dit/hadden we dat heeft geen zin.

Ik hoop dat de wedstrijd tegen Liverpool op de een of andere manier ervoor kan zorgen voor een opsteker qua zelfvertrouwen/qua spel. En ja, dat kan zelfs met verliezen.

v.Hooijdonk naar Excelsior?

EXCLUSIEF - Behalve Ismail Aissati keert ook Otman Bakkal na dit seizoen terug naar PSV. Bakkal speelde het hele seizoen in Enschede.
Over de terugkeer van Aissati bestond geen enkele twijfel bij PSV, maar over Otman Bakkal was tot voor kort nog geen beslissing genomen. Inmiddels is de technische staf van de Eindhovense club van mening dat Bakkal zich goed heeft ontwikkeld tijdens zijn huurperiode bij FC Twente.

Over de aan NEC verhuurde linksbuiten Roy Beerens is nog geen beslissing genomen. PSV is niet onder de indruk van de verrichtingen van Beerens in Nijmeegse dienst.

*zo waar goed nieuws. Maar ik had ze nu willen hebben..
Beerens speelde bij PSV wel goed vond ik.

hahaha dat was een 1 april grap stond zelfs nog in het AD.

En vanaaf wordt iets van 0-2 0-3 denks

Last edited:
@ Aplus lol

EINDHOVEN - PSV neemt als enige Nederlandse voetbalclub deel aan de autoracecompetitie Superleague Formula. Behalve de landskampioen uit Eindhoven hebben ook AC Milan, Porto en Olympiakos zich al aan de nieuwe raceliga verbonden.

De Superleague Formula, een racecompetitie voor voetbalclubs, gaat in augustus 2008 van start. Het eerst seizoen bestaat uit zes races op grote circuits in Europa. De bedoeling is dat twintig gerenommeerde profclubs met een coureur deelnemen.

PSV heeft nog geen bestuurder voor de racewagen aangetrokken.

* kopt hem in, beter niet Kluivert laten rijden....|(
*lijkt het ons wat? (mij niet)

Het enige wat PSV direct heeft te maken met superleague fromula is dat zij hun logo verbinden aan een team. Verder niets.

Houden jullie het hier nou maar bij voetbal

Ik vind ze echt slecht spelen, sorry.
Er zit totaal niks en en Liverpool voetbalt ook niet echt vind ik. Je ziet wel zonder Alex is het achterin open huis. Wel sonde maar had het niet anders verwacht.

PSV is slecht
Liverpool is ook beter dan vorige keer, en ze kunnen alleen de CL nog winnen. Je staat dus tegen een kwalitatief betere en beter gemotiveerde tegenstander, einde verhaal.

Dan maar niet de CL winnen en gewoon Landskampioen worden

Alleen wat stuur je er tegen Liverpool dan in? dezelfde elf? of die juist sparen?

Ja daar zit ik ook stiekem op te hopen. Wil niet te hard van stapel lopen, maar als Ajax kampioen zou worden, is wel iedereen stil

Ja daar zit ik ook stiekem op te hopen. Wil niet te hard van stapel lopen, maar als Ajax kampioen zou worden, is wel iedereen stil

Hoezo, dan mogen jullie PSV bedanken... (niet arrogant ofzo)
Want het blijft voor jullie toch ook een bijzonder slecht seizoen?
punten verspelen tegen erg kleintjes (Psv ook daar niet van) en het niet halen van CL.

Status
Not open for further replies.