Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Terrecht dat HTC zo doet, hoeveel punten zijn we al niet verloren door arbitrale missers???
Geloof me dat het verschil een stuk kleiner had kunnen zijn.

Wegereef van NAC - PSV afgehaald

Jan Wegereef is door de KNVB van de bekerwedstrijd NAC Breda - PSV afgehaald. De voetbalbond deed dit naar aanleiding van de wedstrijd die de arbiter afgelopen weekend floot (AZ - Ajax, 1-1). Hier ging hij enkele malen in de fout.
Zo gaf hij Edgar Davids twee al dan niet onterechte kaarten en keurde hij een doelpunt van Maarten Martens goed ondanks dat Demy de Zeeuw met gestrekt been doorging op doelman Maarten Stekelenburg. Voorzitter van het arbiterkorps, Jaap Uilenberg, gaf in een eerder stadium al aan dat Wegereef enkele malen flink mistastte.

Eerder werd al bekend dat Wegereef sowieso geen wedstrijden meer van Ajax en Feyenoord zal fluiten. Nu hij ook van de bekerwedstrijd NAC - PSV is afgehaald rijst de vraag of de scheidsrechter mogelijk voor enige tijd op non-actief is gezet. In Breda zal hij vervangen worden door Pieter Vink.

Ook bij de kwartfinale tussen Willem II en Ajax zal er een andere scheidsrechter worden aangewezen. Dit omdat Kevin Blom al enkele dagen met griep op bed ligt en daarom niet in staat is het duel in goede banen te leiden. Dick van Egmond zal nu de wedstrijd leiden. Omdat hij aanvankelijk arbiter zou zijn bij RKC Waalwijk - Roda JC wordt hij daar weer vervangen door Bas Nijhuis.

MOOI, geen Blom voor ons :W

Sjongejonge je kan ook overdrijven hoor, laat die vent gewoon z'n werk doen.. Fouten maken is menselijk! (Dit komt overigens van een Ajax-supporter)

dit is inderdaad walgelijk overdreven. Als ze dit consistent zouden doen blijft er geen scheidsrechter meer over. Zou me niet verbazen als hij ermee stopt of iig geen plezier meer heeft in zn werk

Ik vind dat spelers en scheidsrechters net als in het buitenland op een andere manier met elkaar om moeten gaan.

Mmm de volgende 3 wedstrijden zijn echt bizar belangrijk.
Zondag:

Ajax - SC Heerenveen

11/03

FC Twente - Ajax

18-03

PSV - Ajax

:X

Zal ik je dan maar uit je droom helpen r0bert

Ajax word GEEN kampioen :P

En ja, ik ben ook ''voor'' ajax. voor zover het me nog intresseert :P

Het wordt natuurlijk wel een lachertje zo he. Elk jaar denk je dat Ajax de beste selectie heeft en elk jaar is het weer hetzelfde liedje. Nou ga je straks ook weer horen dat "we" met Davids / Stam / Gabri / Sneijder? / Huntelaar etc. "gewoon" volgend jaar kampioen moeten worden.....

Ik zou trouwens liever een keer zien dat we de Uefa cup winnen ofzo.

Tja het word je dit jaar ook niet echt makkelijk gemaakt...
Wedstrijden waarin dingen gebeuren waardoor je kansloos bent ( sparta uit ), wedstrijden onterrecht verliezen ( psv thuis ), pingels niet krijgen, pingels tegen voor een overtreding buiten de 16, psv die 5 min. voor tijd scoort :*, doelpunten tegen die afgekeurd hadden moeten worden enz enz

Nou hebben we ook genoeg punten zelf verspeeld maar het hadden er een stuk minder MOETEN zijn door andere factoren waar het voetbal toen goed was.

Je hebt helemaal gelijk Lennox, komend jaar zijn ze gewoon weer favoriet, en PSV gaat het weer niet worden :rolleyes:... Met zulke goede spelers in A`dam...en dan wedstrijden spelen waarvan je denkt..."hoe is het mogelijk". (zonder excuses van scheidsrechterlijke blunders oid)...zou je bijna denken als het niet aan de spelers ligt...waar dan wel aan?

Ik denk dat Ajax kwalitatief een beter elftal heeft dan PSV, maar dat die tactisch mss slimmer zijn? of een realistische coach? Ervaring kan bijna geen verschil zijn, hoeveel internationals spelen er bij Ajax? Of ex.int...
En ik denk niet dat Ajax dit seizoen nu echt zoveel meer pech (bestaat dat?) heeft gehad oid. Maar wel een mooi excuus..

Het meeste heb je aan Hiddink te danken, ben zowiezo wel benieuwd naar de standen op de laatste speelronde.
Volgens mij kan het nog goed spannend worden, als AZ en Ajax winnen bij PSV is het nog maar 1 punt....en dat is niks.
Mja dat zal wel niet gebeuren. :P

Ook al winnen AZ en Ajax bij PSV...Az en Ajax spelen nog meer wedstrijden hoor die ze kunnen verliezen ;)

De punten die jullie door verlies van PSV waren ingelopen, hebben jullie zelf weer verloren...

Nee door FC wegereef :P :*
Zonder dollen, die 2 punten die je verloor tegen excelsior zijn heel erg duur en heel erg stom.

Status
Not open for further replies.
Back