Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Vanavond NAC Breda - PSV
waar ik naartoe ga als NAC Breda fan. blij dat wegereef van de wedstrijd af is. maar vink is ook maar een kutscheids. hoop dat het een wedstrijd wordt met echt bekervoetbal. veel strijd en passie.

vuur op het veld. weet niet hoever het stadion leegverkocht is maar ik hoop op volle bak zo op mijn verjaardag :D + overwinning

Chelsea aast op Da Costa en Alcides

28/2/2007 14:13

José Mourinho heeft laten weten dat zijn werkgever Chelsea zich moet inspannen om Manuel da Costa van PSV over te nemen. Daarnaast zou de Londense club de door PSV gehuurde Alcides eerder terug willen halen.
De 20-jarige Manuel da Costa (foto) werd na vorig seizoen overgenomen van de Franse club AS Nancy, en ontwikkelde zich daarna uitstekend in Eindhoven. Da Costa speelde vorige week ook mee in de Champions League-wedstrijd tegen Arsenal.

De belangstelling van Mourinho is des te opvallender omdat Da Costa nog tot 2011 bij PSV onder contract staat. Sommige Portugese media melden dat alle betrokken partijen het al eens zouden zijn over een transfer van de in Frankrijk uit Portugese ouders geboren verdediger.

Chelsea zou ook overwegen om de aan PSV uitgeleende Braziliaan Alcides eerder terug te halen. Alcides, die onder Ronald Koeman ook voor Benfica uitkwam, was door Chelsea aan PSV verhuurd tot medio 2008. Mourinho zou voor zijn defensie over meer opties willen beschikken.

*dat zou snel zijn.
Alcides heeft pas 3x gespeeld. Voor Da Costa zal het lekker vangen zijn denks, staat dus nog tot 2011 onder contract...maar ik zou hem best willen houden... (tis wel erg vroeg weg zo)

Ik wist dat je dat zou zeggen, daar had ik het zelf ook al gelezen. :)
Toch geloof ik er weinig van, hebben al vaker van die blaat verhalen over PSV op vi.nl gestaan.

Ik wist dat je dat zou zeggen, daar had ik het zelf ook al gelezen. :)
Toch geloof ik er weinig van, hebben al vaker van die blaat verhalen over PSV op vi.nl gestaan.

Vast wel,

Maar zal ik het nog altijd eerder best geloven dan anders 'voetbalnieuws' sites.

*anders hebben we niets meer te ouwehoeren.

Vraag eens aan de Feyenoord fans hoe serieus ze de VI nog nemen *5x 5 miljoen...*

Plus dat de VI de laatste tijd nogal vol staat met propaganda praat over AZ :)
Duidelijk dat de snor tegenwoordig de Sigaar van scheringa leent :P

ik ben benieuwd waar bouahouzan heen gaat eind van het jaar. lijkt me duidelijk dat die niet lang houdbaar meer is voor sparta.

Nac maakt gehakt van PSV zonder hart:D

3-0 dat gaat toch wat ver vind ik. Ajax gelukkig gewonnen, Roda verassend verloren...

Status
Not open for further replies.
Back