Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Vanavond NAC Breda - PSV
waar ik naartoe ga als NAC Breda fan. blij dat wegereef van de wedstrijd af is. maar vink is ook maar een kutscheids. hoop dat het een wedstrijd wordt met echt bekervoetbal. veel strijd en passie.

vuur op het veld. weet niet hoever het stadion leegverkocht is maar ik hoop op volle bak zo op mijn verjaardag :D + overwinning

Dat moet een leuke avond zijn geweest voor jou :D:D:D:D:D

Idd..

Waar is Tinne eigenlijk? :D

Maak je geen zorgen, alhoewel ik de uitslag nu net pas weet.
Geen smoesjes, NAC terecht door.

Tering die loting weer :rolleyes:
Zeg dan gewoon dat ze het zelf bepalen en noem het geen loten.

Niet normaal, ik zat gisteren in een WII vak waar 1/2e nep ajax supp. in zaten. Zaten allenaal beetje flauw te mompelen met het uit vak, waren allemaal pisventjes, ontzettend irritant.

'PSV volgt Romano Denneboom nog steeds'

1/3/2007 11:42

PSV heeft nog altijd belangstelling voor Romano Denneboom. De Eindhovense club slaagde er tijdens de winterstop niet in de aanvaller over te nemen van NEC, maar heeft hem nog steeds op een lijstje met mogelijke versterkingen staan.
'Ze volgen hem en er is de laatste tijd nog wel eens contact geweest tussen mij en PSV over Romano', vertelde zaakwaarnemer Karel Jansen aan het Algemeen Dagblad.

*ik duim dat het niet door gaat.

wat een belachelijke vertoning. die loting van gisteren. ik ben persoonlijk NAC supporter en zat gisterenavond ook in het stadion. ik kwam thuis en kon net op tijd de loting zien.

want een vertoning. Het gaat zelfs bij de KNVB niet meer om het voetbal, het gaat er puur om welke finale/halve finale de meeste kijkers trekt.
naar mijn idee is de hele KNVB zo corrupt als het maar kan. een loting met van buitenaf herkenbare ballen. wanneer NAC tegen RKC dreigt te spelen zeggen dat er niet gedrukt moet worden omdat er zoganaamd iets los zou zitten.

dikke lul KUT KNVB! Dirkje heeft hier zeker ook al flink gesponsord.

Dat moet een leuke avond zijn geweest voor jou :D:D:D:D:D

was een geweldige avond:D meer dan dat zelfs:D

paar plaatjes:

HZ3YBE.jpg

Jj3jzJ.jpg

HlRbLE.jpg

zsATvH.jpg

56FaU3.jpg

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back