Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Wat een proleten opmerking weer dat je als 'fan' van het ene team niet mag juichen voor het andere team, kinderachtig gedoe, niet normaal.

En trouwens NIEMAND vraagt jou om jouw mening. Ohja en kom aub met iets beters dan dat je ook niet om mijn mening hebt gevraagd.

Niemand vraagt hier om jou mening.

Vanavond naar Twente-Willem 2. Ben niet voor Twente, maar af en toe n wedstrijd is wel leuk:) In vak P trouwens (kameraad is op wintersport). Meer mensen? (Lenny111 bijv?) :P

Niemand vraagt hier om jou mening.

simpel zieltje of non? Ik heb niet gevraagd volgens mij het het juist was of niet om naar ajax te gaan! of wel? dus doe maar gewoon rustig, mafkees.

Al mijn vrienden zijn voor ajax en hadden kaartje over omdat iemand ziek was geworden. Naja als iemand vraagt ga je mee? tuurlijk zeg je ja! Lekker pilsen en europees voetbal kijken...ik zie het probleem niet!? Tuurlijk heb ik niet als een bezetenen staan springen etc! maar klappen voor een goal, waarom niet? Dus als je verder echt totaal niets van waarde hebt toe te voegen, ga dan gewoon lekker weg...

Inderdaad ga lekker de "hooligan" uithangen. IMO ben je gewoon een van die vele sneue lui :L Het gaat toch om het voetbal en het sfeertje? Maar jij bent natuurlijk een stoere die hard en alle clubs zijn slecht en mag je niet aanmoedigen. Ga alsjeblieft lekker thuis op de bank zitten...

Ik vond ajax - werder gewoon een leuke wedstrijd. Het tijdrekken is inderdaad jammer maar ja als ajax wat meer gescoord had hadden ze het net zo hard gedaan en had je er niemand over gehoord (denk ik..) Voor de rest is het jammer dat ajax eruit ligt maar ik kan er wel mee leven. Ik hoop op een leuke pot voetbal morgen tegen AZ. Gewoon een leuke wedstrijd voor de liefhebber...

Inderdaad ga lekker de "hooligan" uithangen. IMO ben je gewoon een van die vele sneue lui :L Het gaat toch om het voetbal en het sfeertje? Maar jij bent natuurlijk een stoere die hard en alle clubs zijn slecht en mag je niet aanmoedigen. Ga alsjeblieft lekker thuis op de bank zitten...

Ieder zijn ding Bert ;)
Voor sommige mensen is hun voetbalclub meer dan iets waar ze eens in de zoveel tijd naar toe gaan om een potje voetbal te kijken.

Dat wil ik niet zeggen, maar prima dat voetbal zeer belangrijk voor iemand is. Maar wil dat zeggen dat je andere clubs maar niks moet gunnen? Het gaat toch om het voetbal en de sfeer? En of dat nou voor je eigen club is of een andere club is..ik snap de commotie niet echt.

Nooit in de Arena, Nooit bij de ABN Amro.....dat soort types. ff serieus.. gaat toch nergens over? Waarom kan je bij Oranje wel juichen voor alle spelers? bij welke club ze ook spelen...waarom kan je dan wel met z`n allen in een vak zitten...ik begrijp het niet. Ik ken serieus mensen die niet met je praten als je bijv. niet voor Feyenoord bent....hoe kansloos is dat?

Het is zo zielig dat het grappig wordt.

Net zoals die 2 figuren bij jouw vrouw, mijn vrouw.

Mensen die het niet gezien hebben. Volgens mij staat het ook bij de wereld draait door op de site.

simpel zieltje of non? Ik heb niet gevraagd volgens mij het het juist was of niet om naar ajax te gaan! of wel? dus doe maar gewoon rustig, mafkees.

Al mijn vrienden zijn voor ajax en hadden kaartje over omdat iemand ziek was geworden. Naja als iemand vraagt ga je mee? tuurlijk zeg je ja! Lekker pilsen en europees voetbal kijken...ik zie het probleem niet!? Tuurlijk heb ik niet als een bezetenen staan springen etc! maar klappen voor een goal, waarom niet? Dus als je verder echt totaal niets van waarde hebt toe te voegen, ga dan gewoon lekker weg...

Ik vind mezelf bepaald geen simpel zieltje of een non, ik vind gewoon dat een Feyenoorder niet kan juichen voor ajax. En als jij het vanzelf sprekend vind om wel naar ajax te gaan als er een kaartje over hebt dan is dat jou recht, en als jij van mening bent dat dat gewoon kan heb ik daar alle respect voor. Ik zelf zal het alleen nooit doen.

Dat wil ik niet zeggen, maar prima dat voetbal zeer belangrijk voor iemand is. Maar wil dat zeggen dat je andere clubs maar niks moet gunnen? Het gaat toch om het voetbal en de sfeer? En of dat nou voor je eigen club is of een andere club is..ik snap de commotie niet echt.

Voor jou en vele hier gaat het om het voetbal en de sfeer, voor mij gaat het om alleen maar om mijn eigen club. maargoed dat is een eindeloze discussie dus we kunnen het hier denk het beste bij laten.

Status
Not open for further replies.
Back