Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Toen Gerrard trouwens een corner nam, stond er een of andere idioot leunend over een reclamebord, die het nodig achtte vol op gerrard te roggelen

Kan dat zomaar ofzo tegenwoordig? Aangezien ie 10 minuuten later er nog gewoon stond..

iemand gezien?

Ja hij kreeg aardige troep naar zich gesmeten. Ik weet niet hoe ze hier tegenwoordig mee omgaan...

Wat was er nou allemaal aan de hand bij Lille - MUFC? Heb het niet helemaal gevolgd.

Toen Gerrard trouwens een corner nam, stond er een of andere idioot leunend over een reclamebord, die het nodig achtte vol op gerrard te roggelen

Kan dat zomaar ofzo tegenwoordig? Aangezien ie 10 minuuten later er nog gewoon stond..

iemand gezien?

Ja ik zag het ook, was volgens mij gewoon 1 van de ballenjongens oid. Iig niet zomaar een supporter. Maar was iig wel fucking triest :L Ze stonden ook beetje te schreeuwen enzo. Hij nam de corner toen ook kut :P

Ja hij kreeg aardige troep naar zich gesmeten. Ik weet niet hoe ze hier tegenwoordig mee omgaan...

Wat was er nou allemaal aan de hand bij Lille - MUFC? Heb het niet helemaal gevolgd.

Supps. van Man. werden door de drukte de hekken ingeduwd waardoor sommigen de hekken in klommen. Toen is die politie gaan gooien met traangas ofzo :?

AZ trouwens echt :W:W:W !!!!!!!!!

Mocht Sneijder vertrekken, dan houd ik mijn hart vast.

Enige positive (aanvallende) pluspunt.

HE! wtf doe jij op het forum? Je had toch kaarten Kraenendonck?

Het was echt een ontzettend leuke wedstrijd!! Sfeer was echt prima, de wedstrijd was spannend en ze hebben veel kansen gehad. Jammer dat ze uiteindelijk niet doorgegaan zijn maar ze hebben wel bastante goed gevoetbald.

Jammer dat het tegendoelpunt zo kinderlijk was.

Wat was trouwens het nut van 410 om met blauwe vuilniszakken aan te gaan zitten? Er was ook nog een opstootje in het begin.
Er stond iets van straf voor 410, maar verder kon ik het niet lezen.

Heb wel een super wedstrijd gezien :)

Argentijnse vlag voor Mauro

Mn broertje had hertentamen morgen
Maatje I lag ziek op bed
Maatje II heeft niks meer laten horen (woont in Adam tegenwoordig)

Aardig pissig geworden, maarja

mooi naadje dan.

Ah zo, blauwe vlag is duidelijk. Alleen wat was dan de reden dat er pas na 30 minuten sfeer kwam? Tot de 30ste minuut zaten ze als dode vogeltjes in hun vak, ben ik niet gewend namelijk :P

Rosenberg werd ook afscheid van genomen, van Geel heel droog: ''het is niet wat we er beide van hadden gehoopt.'' Rosenberg werd ook nog uitgefloten, maar dat veranderde al snel in applaus.

Status
Not open for further replies.
Back