Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
iedereen moet punten scoren voor nederland. wanneer is de nieuwe verdeling van CL plaatsten weer? laatste jaren hebben we het toch aardig gedaan. Het probleem geloof ik was alleen dat het aantal punten dat je totaal gehaald hebt gedeeld word door het aantal clubs uit je land dat meededen.

weet iemand hier wat meer over?

als een 2de plek direct CL opleverd (en 3de voorronde) is het playoff systeem vind ik wel goed!

maar dan klaagt de nummer 3 weer.

In mijn ogen moeten de playoffs afgeschaft worden, maar goed daar is al vaak zat over gediscussieerd.

Vind het knap wat PSV heeft gepresteerd, maar ze zijn er natuurlijk nog niet.

Ben ook wel benieuwd naar Barca - Liverpool tonight.

scoort wel als er gescoort moet worden, en daar gaat t toch nou allemaal om, dat de bal tussen de 2 latten over de lijn gaat..

iedereen moet punten scoren voor nederland. wanneer is de nieuwe verdeling van CL plaatsten weer? laatste jaren hebben we het toch aardig gedaan. Het probleem geloof ik was alleen dat het aantal punten dat je totaal gehaald hebt gedeeld word door het aantal clubs uit je land dat meededen.

weet iemand hier wat meer over?

als een 2de plek direct CL opleverd (en 3de voorronde) is het playoff systeem vind ik wel goed!

http://www.vi.nl/vi/show/id=192849/contentid=67679/sc=bb0605

Plus dat die elke keer te snel is voor de verdedigers en zodoende ook aardig wat trappen krijgt te verwerken.

Hetzelfde met Robben..
Blessuregevoelig heeft ook met pech te maken, zijn maar weinig verdedigers die blessuregevoelig zijn simpelweg omdat die niet zoveel trappen krijgen.

Barcelona en vreemde keepers...want het zag er wel een beetje vreemd uit.
Niet zozeer (alhoewel, hand op de bal voor de lijn kon ook) dat hij hem nog in de voeten van Kuijt tikt alswel het naar achter vallend ? in het doel.... nooit een speciaal goede keeper gevonden, degelijk kan ook, maar hij straalt geen zekerheid uit imo...als je hem naast casillas zet..

Plus dat die elke keer te snel is voor de verdedigers en zodoende ook aardig wat trappen krijgt te verwerken.

Hetzelfde met Robben..
Blessuregevoelig heeft ook met pech te maken, zijn maar weinig verdedigers die blessuregevoelig zijn simpelweg omdat die niet zoveel trappen krijgen.

Kleine ventjes gaan sneller neer, worden harder aangepakt, je bent ook nog aanvaller etc etc etc... hij is zwakker dan zeg een Drogba.

Status
Not open for further replies.
Back