R rdbwww Well-Known Member 20 February 2007 #423 Erg knap psv! Gefeliciteerd neef :W . Goed voor het Nederlandse voetbal en als ze nog een goaltje erbij prikken in Londen dan gaan jullie nog verder ook.
Erg knap psv! Gefeliciteerd neef :W . Goed voor het Nederlandse voetbal en als ze nog een goaltje erbij prikken in Londen dan gaan jullie nog verder ook.
Hilly ik ben KK TOF 20 February 2007 #424 knappe overwinning. maar ze speelden echt ZO slordig. zat me echt te ergeren.
Niek Well-Known Member 20 February 2007 #425 Wat een heerlijke wedstrijd weer :W Vanaf het begin heet PSV gewoon goed gespeeld, Arsenal onder druk gezet en een schitterende uithaal van Mendez :W Volgende ronde is een grote stap dichterbij :#
Wat een heerlijke wedstrijd weer :W Vanaf het begin heet PSV gewoon goed gespeeld, Arsenal onder druk gezet en een schitterende uithaal van Mendez :W Volgende ronde is een grote stap dichterbij :#
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 20 February 2007 #427 Hilly said: knappe overwinning. maar ze speelden echt ZO slordig. zat me echt te ergeren. Click to expand... Wie PSV?
Hilly said: knappe overwinning. maar ze speelden echt ZO slordig. zat me echt te ergeren. Click to expand... Wie PSV?
Hilly ik ben KK TOF 20 February 2007 #428 ja. constant ballen inleveren, naar voren schieten zonder te kijken. Ook aanvallend werden veel ballen 'zomaar' ingeleverd.
ja. constant ballen inleveren, naar voren schieten zonder te kijken. Ook aanvallend werden veel ballen 'zomaar' ingeleverd.
RobinV GC gek 20 February 2007 #429 PSV had een periode van de 70e t/m 85e minuut dat ze zenuwachtig speelden. Verder vond ik ze de 2e helft wel beheersen. Knappe uithaal van Mendez, enigste goeie actie van hem En Koné .. had best mogen scoren ook, had wel leuke acties een paar keer 8)
PSV had een periode van de 70e t/m 85e minuut dat ze zenuwachtig speelden. Verder vond ik ze de 2e helft wel beheersen. Knappe uithaal van Mendez, enigste goeie actie van hem En Koné .. had best mogen scoren ook, had wel leuke acties een paar keer 8)
TimV ...? 20 February 2007 #430 Hilly said: ja. constant ballen inleveren, naar voren schieten zonder te kijken. Ook aanvallend werden veel ballen 'zomaar' ingeleverd. Click to expand... Idd. Arsenal ook trouwens. Verder bij vlagen wel een leuke wedstrijd Nu nog ff samenvattingen van de rest zien.. /edit: ohnee fuck dat laten ze morgen pas zien. Last edited: 20 February 2007
Hilly said: ja. constant ballen inleveren, naar voren schieten zonder te kijken. Ook aanvallend werden veel ballen 'zomaar' ingeleverd. Click to expand... Idd. Arsenal ook trouwens. Verder bij vlagen wel een leuke wedstrijd Nu nog ff samenvattingen van de rest zien.. /edit: ohnee fuck dat laten ze morgen pas zien.
Niek Well-Known Member 20 February 2007 #431 Vond meer dat Arsenal aan het aanklooien was dan PSV, Arsenal kwam gewoon niet in hun spelritme en dat zag je gewoon duidelijk.
Vond meer dat Arsenal aan het aanklooien was dan PSV, Arsenal kwam gewoon niet in hun spelritme en dat zag je gewoon duidelijk.
Lennox Well-Known Member 21 February 2007 #434 Nette overwinning hoor. Tijdje terug trouwens een thesis geschreven rondom voetbal (vak was media en cultuur in historisch kader) Kreeg net mn cijfer ervoor, stond er in het mailtje: Je hebt lef (ajaxfan in rdam bv)
Nette overwinning hoor. Tijdje terug trouwens een thesis geschreven rondom voetbal (vak was media en cultuur in historisch kader) Kreeg net mn cijfer ervoor, stond er in het mailtje: Je hebt lef (ajaxfan in rdam bv)
Weksel Rapido In Progress.. 21 February 2007 #436 Tinne said: best hoog. Click to expand... In het begin van de wedstrijd om warm te worden, springt gomes zo hoog dat zijn ellebogen de lat raken :W
Tinne said: best hoog. Click to expand... In het begin van de wedstrijd om warm te worden, springt gomes zo hoog dat zijn ellebogen de lat raken :W
Lennox Well-Known Member 21 February 2007 #437 Tinne said: Dat is toch niet meer zo? Click to expand... Que?
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 21 February 2007 #438 Dat schot wat 1 meter over kruis ging had hij bijna nog leek het :W
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 21 February 2007 #439 Lennox said: Que? Click to expand... Lef hebben als Ajaxfan in R`dam
ErikG Señor 21 February 2007 #440 PSV mag wat mij betreft de Champions League winnen, als Ajax landskampioen word