Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
ALKMAAR - AZ wil Klaas-Jan Huntelaar overnemen van Ajax. Dat meldt het tijdschrift Sportweek dinsdag. De Alkmaarders zouden negen miljoen euro overhebben voor de spits. Dat is hetzelfde bedrag als Ajax moest betalen toen het Huntelaar in 2005 van Heerenveen overnam. AZ vond de 23-jarige international toen te duur.

Ten Cate reageerde gelaten op het bericht. "Het zou altijd kunnen dat AZ spelers van Ajax koopt, als er maar hard genoeg met de buidel wordt gezwaaid."

*Als ze maar genoeg betalen dus.
*had Hilly geen vooruitziende blik? hij zou zo maar gaan imo.

Net of je hem voor hetzelfde bedrag aan een concurrent verkoopt.

No way dus.

Ik hoor er trouwens niemand over dat hij van het weekend weer "gewoon" heeft gescoord en "gewoon" in de basis stond.

Je hebt ook wel gelijk, voor hetzelfde geld nooit natuurlijk.
Maar ik lees wel dat "if the price is right.."

Ja hij speelde gewoon in de basis ja, en HTC had weer genoeg te zeiken op de aanvallers ja.

Kritiek kan ook als opbouwend worden gezien. Op het moment dat je alles gewonnen hebt en de pannen van het dak speelt, kan je stoppen met kritiek geven op je groep.

Ze zouden er dan zeker wel winst op willen maken ofcourse.
Maar ok, Klaas-Jan gaat naar AZ, daar heeft die net zoveel concurrentie hoor, Arveladze en Koevermans. Dus dan zit hij in hetzelfde schuitje. Blijf dan lekker bij Ajax, is qua beleving enzo echt wel meer...

Gisteren 21:00 zevenkampse ring R`dam.

WIA 4 - Watergras 3.

WIA 4;

oa
Hugo Borst
Geert den Ouden (te goed)

Watergras 3

Tinne op doel :P

We al vaker tegen ze gespeeld, en vaak net aan verloren. Altijd leuke en sportieve potjes...behalve Borst & Schellevis (oud stud. sport comm.) die zijn altijd vrij fanatiek. Vorige keer verloren omdat het lang 0-0 bleef totdat mr. Den Ouden ervoor ging, hij is gewoon erg snel en een super zuiver schot.
Maargoed, gisteren dus weer tegen ze.
Zij staan eerste of tweede, wij middenmoot. Wedstijd begon voor ons voortvarend met 0-2, zij kwamen lullig op 1-2 door een kut vrijetrap, bal niet stil en niet wachten op de scheids...ik was nog bezig het muurtje te zetten... professioneel dus. :| Zo gaat de wedstrijd langzaam richting een 5-4 voor hun en op dat moment schermt een speler van ons de bal wat af en steekt zijn armen wat breed uit. Borst vond dat hij een elleboog kreeg een vloekte onze speler voor vanalles uit en daarna zomaar weer een andere speler. Overigens KK hij de hele wedstrijd wel etc. en een schopje hier & daar is hem ook niet vreemd. Wij hadden bekant geen zin meer om verder te spelen want Hugo Borst ging compleet uit zijn dak...zijn eigen spelers konden hem niet stil krijgen...De scheids stuurde hem er niet eens uit (na klootzak dit, KK dat) :|
Ik zag de bui al hangen, wij verliezen van zo`n aars. Toch niet! uiteindelijk winnen we met 5-8 van ze, en krijgen van iedereen netjes een handje wat het was een sportieve pot (zoals altijd) behalve van Hugo Borst, die liep zonder handjes te geven direct naar de kleedkamer.

Tijdens napraten in de kleedkamer bleek het een typisch geval te zijn, aardig als hij wint.....de grootste klootzak als hij achterstaat/verliest. Wat een kneus. En ik hoor hem nog praten over supp die schelden op scheidsrechter of speler/trainers.....wat een aars zeg. Pfew.

Kritiek kan ook als opbouwend worden gezien. Op het moment dat je alles gewonnen hebt en de pannen van het dak speelt, kan je stoppen met kritiek geven op je groep.

Uiteraard als opbouwend :D
Kom op he, die jongen speelt eindelijk weer eens...dan hoef je dat toch niet publiekelijk te doen... je snapt ook wel dat hij het niet kan gebruiken.

Ze zouden er dan zeker wel winst op willen maken ofcourse.
Maar ok, Klaas-Jan gaat naar AZ, daar heeft die net zoveel concurrentie hoor, Arveladze en Koevermans. Dus dan zit hij in hetzelfde schuitje.

Klaas is dan de aankoop van Louis, en dan speelt hij dus echt wel he.

Blijf dan lekker bij Ajax, is qua beleving enzo echt wel meer...

Die redenen zijn voor veel spelers tegenwoordig niet meer belangrijk, imo zeker voor Klaas niet.

Ik heb dat mannetje nooit gemogen. Heeft veel te veel verhalen en denkt ook nog eens verstand te hebben van voetbal:L

Klaas heeft tot nu toe meer gescoort dan alle andere aanvallers van Ajax bij elkaar volgens mij. En goed/spelen heeft niets met dat soort spelers te maken.

KJH gaat heus niet weg naar een concurrent. En al helemaal niet zonder dat Ajax er iets aan verdient.

Vet zaalvoetbalverhaal Tinne! Mooi dat je Hugo Borst hebt afgedroogd, vond t altijd al zo'n mafkees. En dat ie zelf gewoon net zo hard scheld op scheidsrechters enzo :D

Al iets bekend over Farfan vanavond?

ROTTERDAM - De Europese voetbalbond UEFA heeft Feyenoord een boete van 5000 euro opgelegd.

De Rotterdamse club dankt de boete aan gedrag van de eigen aanhang tijdens de thuiswedstrijd tegen Wisla Krakau. Supporters van Feyenoord staken toen vuurwerk af.

*Feyenoord kan beter OF zonder publeik gaan spelen, OF helemaal niet. Iedereen let nu op ze.

KJH gaat heus niet weg naar een concurrent. En al helemaal niet zonder dat Ajax er iets aan verdient.

Vet zaalvoetbalverhaal Tinne! Mooi dat je Hugo Borst hebt afgedroogd, vond t altijd al zo'n mafkees. En dat ie zelf gewoon net zo hard scheld op scheidsrechters enzo :D

Al iets bekend over Farfan vanavond?

Je moet het anders zeggen, ik weet zeker dat wanneer er genoeg betaald word, KJH naar AZ mag.

Over dat zaalvoetbal verhaal; Geert den Ouden is echt een relaxte gast, na de wedstrijd, "goed gekeept he". Geert riep na het gezeik van Borst dan ook dat hij zo geen zin in had....Volgens mij heeft mr. Borst een beetje status oid, want ze accepteren het gewoon :L en ze vonden hem allemaal een aars.
Ik zou als scheids zeggen: "zo je kan vanavond vroeg aan je Column beginnen mr."

Ik weet niets over Farfan.

ROTTERDAM - De Europese voetbalbond UEFA heeft Feyenoord een boete van 5000 euro opgelegd.

De Rotterdamse club dankt de boete aan gedrag van de eigen aanhang tijdens de thuiswedstrijd tegen Wisla Krakau. Supporters van Feyenoord staken toen vuurwerk af.

*Feyenoord kan beter OF zonder publeik gaan spelen, OF helemaal niet. Iedereen let nu op ze.

Feyenoord krijgt geld voor Fred

20 februari 2007, 10:53 uur
Feyenoord krijgt 1,6 miljoen euro van het Braziliaanse Cruzeiro voor de transfer van Fred naar Olympique Lyon. Het Hof voor Sportarbitrage in Lausanne (CAS) stelde Feyenoord maandag in het gelijk. Feyenoord meende vanwege een samenwerkingsverband met de Braziliaanse club recht te hebben op tien procent van de transfersom.

Fred verhuisde in augustus 2005 van Cruzeiro naar Lyon. "We krijgen ons deel van de nettowaarde van de transfersom plus een rentebedrag van ongeveer een ton", aldus Feyenoord-directeur Chris Woerts in AD Sportwereld.

:+
weer mooi voorbeeld van verkochte speler die later dus 16mil waard blijkt te zijn.
maargoed 1.6 doen wet ook wel voor

Je vergeet een leuk stukje hilly;

"Feyenoord bezat op het moment van de overgang van de Braziliaanse spits naar Frankrijk tien procent van diens transferrechten na een ruil met Gerson Magrão, omdat Fred niet naar De Kuip wilde."

;)

Den Ouden is toch ook scheidsrechter in het amateurvoetbal.

Een van de weinige nog diep religieuze spelers in het betaalde voetbal.

Status
Not open for further replies.
Back