Gisteren 21:00 zevenkampse ring R`dam.
WIA 4 - Watergras 3.
WIA 4;
oa
Hugo Borst
Geert den Ouden (te goed)
Watergras 3
Tinne op doel
We al vaker tegen ze gespeeld, en vaak net aan verloren. Altijd leuke en sportieve potjes...behalve Borst & Schellevis (oud stud. sport comm.) die zijn altijd vrij fanatiek. Vorige keer verloren omdat het lang 0-0 bleef totdat mr. Den Ouden ervoor ging, hij is gewoon erg snel en een super zuiver schot.
Maargoed, gisteren dus weer tegen ze.
Zij staan eerste of tweede, wij middenmoot. Wedstijd begon voor ons voortvarend met 0-2, zij kwamen lullig op 1-2 door een kut vrijetrap, bal niet stil en niet wachten op de scheids...ik was nog bezig het muurtje te zetten... professioneel dus. :| Zo gaat de wedstrijd langzaam richting een 5-4 voor hun en op dat moment schermt een speler van ons de bal wat af en steekt zijn armen wat breed uit. Borst vond dat hij een elleboog kreeg een vloekte onze speler voor vanalles uit en daarna zomaar weer een andere speler. Overigens KK hij de hele wedstrijd wel etc. en een schopje hier & daar is hem ook niet vreemd. Wij hadden bekant geen zin meer om verder te spelen want Hugo Borst ging compleet uit zijn dak...zijn eigen spelers konden hem niet stil krijgen...De scheids stuurde hem er niet eens uit (na klootzak dit, KK dat) :|
Ik zag de bui al hangen, wij verliezen van zo`n aars. Toch niet! uiteindelijk winnen we met 5-8 van ze, en krijgen van iedereen netjes een handje wat het was een sportieve pot (zoals altijd) behalve van Hugo Borst, die liep zonder handjes te geven direct naar de kleedkamer.
Tijdens napraten in de kleedkamer bleek het een typisch geval te zijn, aardig als hij wint.....de grootste klootzak als hij achterstaat/verliest. Wat een kneus. En ik hoor hem nog praten over supp die schelden op scheidsrechter of speler/trainers.....wat een aars zeg. Pfew.