Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Wou je het ontkennen dan?

Ik ben ajax fan begrijp me niet verkeerd hoor, heitinga heeft veel goede actie's maar elke wedstrijd is er gewoon zo'n dubieus moment.

;( ;( ;( ;( ;( ;(

:rolleyes:

Echt mooi hoor. Een overwinning en ze komen uit alle hoeken en kieren weer vandaan. Doet mooi de bijnaam eer aan hoor.

*Mompelt iets over 1 zwaluw en zomer*

Wou je het ontkennen dan?

Ik ben ajax fan begrijp me niet verkeerd hoor, heitinga heeft veel goede actie's maar elke wedstrijd is er gewoon zo'n dubieus moment.

Elke wedstrijd, nee dat is gewoon niet waar.
Tuurlijk hij heeft wel eens blunders gemaakt, maar om nou meteen te zeggen dat hij elke wedstrijd zo'n moment heeft.

Kinders Kappen!

Lennox niet zeiken, het is gelukkig niet de rotterdamse club waartegen je gelijk hebt gespeelt. Mag een Fey.Supp ook eindelijk 1x dit seizoen zelf leedvermaak hebben ipv iedereen jegens Fey. ;) Laat hem toch. En het was toch ook leedvermaak?

Niet zo serieus doen mensen, wij hebben niet verloren, wij zijn maar supp.

Ik hield het niet meer :P Mijn vingers jeukten.

Ik bemoei me ook niet met Feyenoord als ze verloren hebben. En dan ga ik ook niet lopen trollen hier.

Verder was de illusie van (nog) kampioen worden ook te gek voor woorden.

Ajax nog kampioen worden?

Ik zou meer op Twente letten dan op PSV/AZ....

Ik bedoel ook niet dat jij omgekeerd bitched over Feyenoord. Hier zitten veel Ajaxsupp. Dus wanneer iemand anders leed vermaak heeft gaat het anders. Ikzelf zou nieteens kijken als PSV had verloren oid, eerst ff laten zakken. En heel vaak denken; "het is maar voetbal".

Over Heitinga... is hetzelfde imo als met Maduro...in wezen prima voetballers, maar soms kinderlijke fouten. Dank u vBasten? zo goed zijn ze gewoon niet?

VanGaal & Jans.....Tering wie denkt vGaal wel dat hij is? Ik denk wel steeds dat Ajax altijd zo arrgant doet etc..maar was het niet alleen maar vGaal die dat iedereen heeft laten denken na `95. Ik zou me kapotschamen als ik die beelden later van mezelf zou zien....onbegrijpelijk. En zelf roept hij maar lekker makkelijk dat ze nooit voor het kampioenschap zijn gegaan nu met AZ...
Echt een kneus.

Jongens pas we komen er aan. Ajax maak je borst maar nat als jullie hier komen dan moeten jullie niet zo voetballen als zondag tegen Exselcior.

Gast, als je nix nuttigs te melden hebt hou dan gewoon je mond ;)

Twente speelt gewoon erg goed dit seizoen, maar om zo te praten vind ik ook een beetje overdreven :X

Grappig, 2 ajax supp die samen leuk iemand van Twente korthouden...
Nu ineens is een 2de plek niet belangrijk. Toch makkelijk die playoffs.
Hou jullie maar groot, mocht Twente daadwerkelijk hoger eindigen dan Ajax, dan hebben we het er nog wel over. Twente speelt imo veel beter voetbal atm. En zeker na de laatste wedstrijden hebben ze een grote kans om te winnen. Mss hebben ze er wel meer recht op.

Beetje vreemd, Nu ineens maakt het niet uit, en hebben we toch de playoffs. En als Twente CL gaat spelen, LB ze hebben het dan verdiend. Ook al is het dan via de Play-offs....is het systeem dan ineens kansloos?

Ajax ?? Hou aub op .. even niet zo kortzichtig :X

Ik zeg toch dat ze goed voetbal spelen, maar wie heeft er nou meer ervaring in de champions league ??

En ik wil PSV nog wel tegen Arsenal zien spelen.

Status
Not open for further replies.
Back