Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Vooruit. Toch flauw om iemand die zo enthousiast is zo te kleineren (imo)
Als je vind dat Twente geen CL moet/mag spelen oid..kan de club zich beter opheffen. Als ze de playoffs doorkomen hebben ze het recht. En wat nou ervaring? dat zagen we met Ajax ook. Je kwalificeert je niet met ervaring maar met de punten.

ik hoop het wel dat ze het redden (cl ) maar ze hebben er eigenlijk niets te zoeken want na dit seizoen zou het wel uit elkaar vallen dat zie toch vaak na een goed seizoen. Nu maar hopen dat Munsterman het bij elkaar kan houden.

Wou je het ontkennen dan?

Ik ben ajax fan begrijp me niet verkeerd hoor, heitinga heeft veel goede actie's maar elke wedstrijd is er gewoon zo'n dubieus moment.

dat hebben wij met Sander Bosker en toch is het 1 van de betere keepers van nederland.

ik hoop het wel dat ze het redden (cl ) maar ze hebben er eigenlijk niets te zoeken want na dit seizoen zou het wel uit elkaar vallen dat zie toch vaak na een goed seizoen. Nu maar hopen dat Munsterman het bij elkaar kan houden.

Dit team haalt CL en valt dan uit elkaar (ik hoop dat jullie de 2 huurlingen van PSV kwijt zijn ;) ) en een ander (slechter?) team mag CL spelen..... klote is dat lijkt me.

Beetje vreemd, Nu ineens maakt het niet uit, en hebben we toch de playoffs. En als Twente CL gaat spelen, LB ze hebben het dan verdiend. Ook al is het dan via de Play-offs....is het systeem dan ineens kansloos?

Heb vorig jaar ook al duidelijk gezegt dat de play offs een waardeloos systeem is... En ook nadat Ajax de winnaar was daarvan :rolleyes:

En ik wil PSV nog wel tegen Arsenal zien spelen.

PSV heeft mazzel dat van Persie geblesseerd is, verder ben ik benieuwd morgen, ik vind Arsenal altijd mooi om te zien.

Btw. Real Madrid slecht (Beckham rood), Barcelona slecht. En absolute topper deze week van der Vaart :W!

Hamburg is ook gewoon een goed team al kwam het er tot op heden nog niet uit. Nu hebben ze blijkbaar die psychologische drempel overwonnen.

De laatste plaats was natuurlijk bespottelijk voor zo'n team!

Champions League word nice, ben ook benieuwd hoe Celtic presteert.

Aanstaande donderdag heb ik niet eens zo'n zin meer in, vind het echt jammer dat het niet 2-0 is gebleven. 3-0 Is in mijn ogen echt niet te doen. Word nu elke dag gejend door een Duitser :|

Dan gelooft Tinne het toch niet :D
Ik ga dit jaar weer niet laat ze maar te tering krijgen met die zooi :P
Feyenoord uit ging ook maar 1200 man mee door de boycot :D

Status
Not open for further replies.
Back