Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Ik begrijp het allemaal wel, tis jammer dat het lijkt alsof ze het niet meer echt zien zitten in hem. Over v.Nistelrooij ging dezelfde discussie. En ook hetzelfde advies; laten staan. Deze gesprekken gaan dus niet over alleen tegen Werder oid..ik dacht dat er een Ajax zou komen wat rond Huntelaar gemaakt zou worden..(gelukkig blijkbaar niet dus)

*Spanning terug bla bla bla....
Dit is ook weer niet leuk:

"Celtic staat inmiddels 22 punten voor op Glasgow Rangers, de nummer twee van de Premier League. Zelfs als de aartsrivaal al zijn elf resterende duels wint, heeft Celtic nog steeds genoeg aan negen punten uit de tien wedstrijden die het nog moet spelen"

"Siena-AC Milan 3-4
Ronaldo vlamde bij Milan en was de grote man in het doelpuntrijke duel in Toscane. De van Real Madrid overgenomen spits startte na zijn invalbeurt van vorige week in de basis en beschaamde het vertrouwen allerminst met twee goals en een assist"

Slechte tegenstander mss, maar bij Real liep het nooit/never.

Ik heb het gevoel dat niemand die naar Real gaat tegenwoordig beter word.

Leuk voor de verkopers, maar dat ze daar nog steeds denken dat je alleen maar de beste spelers nodig hebt om de beste te zijn..(net zoals Inter ?) Wanneer hebben ze door dat dat in het voetbal meestal niet opgaat.

Ajax - Excelsior 2-2
Groningen - Az 1-1

"Door het gelijkspel tegen de ploeg die tien keer op rij verloor, vergrootte PSV zijn voorsprong op Ajax tot vijf punten. En omdat ook AZ twee punten achterliet bij FC Groningen, was PSV de grote winnaar van het weekeinde"

Gelukkig kunnen de andere net zo slecht voetballen soms. Mijn dank ;)

Twente weer goed hoor..

Status
Not open for further replies.
Back