Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Die 30 min was juist protest actie, omdat ze vanwege dat spandoek tegen Feyenoord, tot het einde van het seizoen van sfeeractiviteiten zijn uitgesloten.

VAK410 zal donderdag niet vanaf het begin starten met zingen, dit gebeurt pas vanaf de 30e minuut. Ongeacht de stand op dat moment laten wij onze stem gelden in de arena. Dit is echter niet de eerste keer dat dit gebeurd. Bijna 10 jaar geleden speelde Ajax tegen de Graafschap. Zuid 1 zong de eerste 30 minuten van de wedstrijd niet uit protest tegen de toenmalige voorzitter M. van Praag.

was gister voor het eerst in de arena(ondanks fey fan) maarja in europees verband moedig je elke nederlandse club aan toch? Arena ging goed los al in de 4e min! Duitsers compleet stil! Alleen toen zij scoorde gingen ze allemaal springen op pipi langkaus! Zag er wel grappig uit!

Ergerde me alleen kapot aan die duitsers en hun tijdrekken. Op tv valt het minder op vind ik. Nu zag ik het in het echt en werd er gek van! Voor de rest had Ajax zeker het betere van het spel. alleen had het makkelijk 5-1 kunnen worden! helaas zat het tegen:)

Je kan het beter beschrijven als:

Ajax ongelukkig niet door. vorige wedstrijd had geen 3-0 moeten zijn. dan was het wsh genoeg geweest. majah allemaal gedoe achteraf :P

Wat mij bijzonder irriteerde was vooraf het "ze zijn veel beter" "komen te vroeg" "ajax in opbouw" "maatje te groot" en voor deze wedstrijd "kans van 1 procent"..... zeg dan niets als trainer zijnde. Uiteindelijk heb je gewoon een grote kans gehad, en ben je op 2 fouten uitgeschakeld. Underdog me reet btw.

was gister voor het eerst in de arena(ondanks fey fan) maarja in europees verband moedig je elke nederlandse club aan toch? Arena ging goed los al in de 4e min! Duitsers compleet stil! Alleen toen zij scoorde gingen ze allemaal springen op pipi langkaus! Zag er wel grappig uit!

Ergerde me alleen kapot aan die duitsers en hun tijdrekken. Op tv valt het minder op vind ik. Nu zag ik het in het echt en werd er gek van! Voor de rest had Ajax zeker het betere van het spel. alleen had het makkelijk 5-1 kunnen worden! helaas zat het tegen:)

Nou een echte Feyenoorder, zal nooit van zn leven ajax aanmoedigen hoor!

wijsneus, volgens mij gaat het om het europees voetbal wat goed voor Nederland is....

Heeft niks met wijsneus te maken.
Je vraagt het toch, en ik geef mijn mening dr over.

En het is heel fijn dat ajax misschien wat punten voor die europese ranglijst had kunnen halen, maar ik vind het toch wel erg mooi dat ze er uit zijn gevlogen.

Heeft niks met wijsneus te maken.
Je vraagt het toch, en ik geef mijn mening dr over.
Wat een proleten opmerking weer dat je als 'fan' van het ene team niet mag juichen voor het andere team, kinderachtig gedoe, niet normaal.

En trouwens NIEMAND vraagt jou om jouw mening. Ohja en kom aub met iets beters dan dat je ook niet om mijn mening hebt gevraagd.

Werder terecht door toch?

Ja. Alleen heeft Ajax wel kansen gehad, maar goed het is allemaal achteraf gebrabbel. Wat als Lindenbergh geen rode kaart had gehad, wat als Roger zich niet zo simpel liet passeren en Stam zijn man had gehouden. Enz enz.

Feit is dat Ajax er uit ligt, maar dat ze Werder wel hadden kunnen hebben. Dat lijkt me een zeer positief punt dat een topclub uit Nederland niet onderdoet voor een topclub uit Duitsland.

Status
Not open for further replies.
Back