Hardcore will never die ?

Status
Not open for further replies.

mvanwinsen5

Scary Scoots
ik ben eens benieuwd of jullie nog veel naar hardcore luisteren. Ik zelf namelijk nog heel erg veel en koop nog steeds alle hardcore cd`s die te verkrijgen zijn. Nu is het programma Bounce van mental theo er ook en heb dus het gevoel dat het weer helemaal terug komt, wat denken jullie ?

Het is gewoon zwaar relax om naar te luisteren

Last edited:
Advertisement - register to remove this

het is er altijd geweest en het is er nogsteeds!!! Hardcore parties zijn VET evenals de muziek!! Tis gewoon relaxt om naar te luisteren :)

Jah volgens mij ook, hardcore never dies en dat programma van menthal theo is masterzzz ik luister ook best nog wel vaak naar Hardcore

Door mental theo ben ik wel weer meer van die oude happy hardcore gaan downloaden @ kazaa. Mn oude Thunderdome collectie heb ik 2 jr terug voor een geeltje verkocht aan een maatje :(. Beetje dom maar ja, Vind het iig nog steeds lachen.

Luister nu al 7jaar hardcore en het bevald me PERFECT!! en het gaat idd weer terug komen,let maar op ;)

Ik luister vanaf turn up the bass, ingegoten door me eige papa :) Daarna de hellraisers, rave the cities en toen kwam thunderdome.. ik luister het al me hele leven eigelijk. Het is zeker aan het terug komen, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Krijg je weer al die tmf figuren die op feesten komen, en de vooral nu zijn de nep racisten in op komst... Beter gewoon de happy hardcore verbannen en die shit en alleen de echte muziek draaien :)
Persoonlijk luister ik vooral darkcore terror en speedcore, beetje de zieke sooi, de newstyle is niet echt mijn smaak...

ik luister ook regelmatig nog wel wat van rtc en neophyte, vooral schizophrenic en neighbourhood crime })
(ook nog wel wat van dj buzz fuzz, delerium enz)

Wat mij betreft is het al dood....
Zaterdagavond @ TMF om 10 uur, die Mental Theo shit, dat noem ik geen Hardcore btw.

Ben al dik 5 jaar Hardcore fan.
En ik hoop echt dat t underground blijft , wan tvan die qlubkutten zien er echt niet uit op zon feest.
Verder vind ik die Lonsdale homoos echt om te huilen met huen zielige gedrag , de nwe generatoe kan niet eens echt hakken :'(

Lonsdale , lekker ruig doen in je lonsdale shirt

Totdat de illusie word verbroken met de woorden dat lonsdale bed8 is door een neger
...

Aapjes.

Originally posted by JohnB
Ben al dik 5 jaar Hardcore fan.
En ik hoop echt dat t underground blijft , wan tvan die qlubkutten zien er echt niet uit op zon feest.
Verder vind ik die Lonsdale homoos echt om te huilen met huen zielige gedrag , de nwe generatoe kan niet eens echt hakken :'(

Dat heet stampUH!! :W

En het blijft niet underground :'( wordt weer commerciele troep:|

Originally posted by Ozdorp
en de vooral nu zijn de nep racisten in op komst...

en jij bent dan een echte racist?
of bedoel je dat er niet meej?
als je dat niet bedoelt dan heb ik nix gezegt.

Wat denk je zelf :|
Hij praat over die zielige Lonsdale/Neo-Nazi figuren waar ik/wij ons dood aan ergeren

euhm...hardcore zuigt mijn harde poepert...maw: Nee ik luister er niet naar, vind het persoonlijk ongecontroleerde teringherrie, en de personen die vaak worden bestempeld als adjes, sjonnies etc vind ik ook allemaal errug ouderwets en uit de tijd, ik bedoel...het was wel leuk allemaal in 1994 ofzo, maar als ik nu nog die kerels zie lopen @ cavello etc. :/ nah... No offence verder, er wordt hier om een mening gevraagd

ik vond de tijd met cavello en australian wel wat hebben :) en als ze mij een sjonnie of wat dan ook willen noemen doen ze dat maar lekker, weet van me zelf dat ik dat echt niet ben :P Ik blijf lekker doorstampen

Status
Not open for further replies.
Back