This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
Had er al rekening mee gehouden, maarja kon 't proberen :#

Komt wel goed met de kaarten volgende week denk ik
 
Wtf hoe kan iedereen nu alweer kaarten hebben voor Defqon, mis ik iets :+. En ik zit volgende week weer te kutten om aan kaarten te komen. Ik moet zeggen dat het wel allemaal een stuk minder aantrekkelijk wordt als ik zo veel moeite moet doen om aan kaarten te komen.
 
Wat moet je nou met vip kaarten :+

Sta 10x liever tussen de menigte dan op zo'n gaar podium.

vind het altijd wel relax.
podium geef ik ook niet veel om..
Maar entree is wel relax altijd.. en gewoon ff lekker chillen mocht het nodig zijn..

Volgende week ook InQontrol
 
HD filmpje van Awakenings vorige week, man man man wat een feest!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=OAUltLJZptQ"]YouTube - Awakenings Anniversary 12-04-09, Adam Beyer & Joel Mull @ Gashouder, Amsterdam[/ame]
 
De Gashouder had in de jaren 90 de vetste laser installatie van heel Europa, dus vandaar dat het zelfs nu nog zo vet eruit ziet!

Ik ging rond kwart voor 7 weg toen Beyer en Mull draaiden, omdat we de drukte voor wilde zijn. Zelfs toen stond het nog helemaal vol met mensen! Ik ken weinig feesten waar het tegen het einde nog zo druk is. Hij staat iig met stip op 1 van vetste feesten van 2009

Kan helaas niet naar Awakesfest vanwege 28 juni race op SPA, anders was k er zeker heen gegaan!

Gisteren nog naar een klein feestje in het Paard v. Troje geweest.
Secret Cinema Invites, dit was ook een prima feestje voor maar €11,50!
Cari Lekebusch draaide erg goed.
 
TEEEERING, ik had me gewoon een week vergist met InQontrol 8P8P8P8P8P8P
Nu ga ik zeker nog een kaartje scoren voor volgende week

En morgen nog defqon tickets regelen
 
TEEEERING, ik had me gewoon een week vergist met InQontrol 8P8P8P8P8P8P
Nu ga ik zeker nog een kaartje scoren voor volgende week

En morgen nog defqon tickets regelen

Ik moet die tickets ook hebben!!!! Waar wou je dat gaan doen nu dan?
 
Gewoon kaarten halen met mn code

edit: 4 kaarten gehaald

Als ik kaarten overhou en iemand van jullie wil nog een kaartje let me know, ik ga geen marktplaats lul spelen en die kaarten voor 100 euro aanbieden
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.