Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #4

Status
Not open for further replies.
Man man man ik zit met hier thuis echt op te vretten. Hele avond al hardcore gehoord nu echt heeeel erg zin om te knallen:p. Helaas zit dat er dit weekend niet in:(. Zou met vrienden groep gewoon gaan kroegen in amsterdam. Maar vriend vroeg of we met ze 2en naar feestje zouden gaan omdat er verder niemand gaat. Maar ja heb al belooft om mee te gaan met die groep:(. echt klote!!

Misschien dat ik het toch maar doe:p.

Vanavond Alpha Twins :D:D:D:D:D

:D :D :D :D :D :D
 
Jij bent me er ook een ! :D :D

Ja behoorlijk eigenlijk!! Vanavond ook echt top avond gehad. Heb me heerlijk vermaakt. Maar ja eigenlijk is het ook wel erg slecht! We zitten hier nog met ze 3en rest is net weg gegaan. uit eindelijk toch nog met 8 man daar staan knallen:).


Pff heb nog teveel energie maar me moeder is net wakker:p. Wil graag slapen maar dat wil me lichaam nog niet klote droekzx|.
 
Ik meestal ook wel. Maar ja je moet niet telaat nemen dan werkt die nog wel door:p. Voor Xqlusive krijg ik puur sos. Moet zelf nog fijn gemaakt is nog krijtje zeg maar en keihard. Ben benieuwd hoe het puur is.

puur is de shit, kleine beetjes tegelijk anders vind je neus het niet meer leuk..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top