Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #4

Status
Not open for further replies.

Ben

Retired
Ja weet wel ongeveer wat ze aan dansen doet enz :)

Klaas mee joh, ik help je mee hopen, zou zomaar kunnen dat ze het super vet vinden hoor :p

Ff voor de Scantraxx gangers, op www.hardtraxx.nl vind je alle livesets van die avond:W

Eindelijk, set van frontliner! :love:

Juist, gast doet het echt goed, setje van hem is heerlijk. Kippevel @ 32.00 minuten:love:

downloaden gaat alleen zo tergend langzaam als je in china zit:(
wel 5 kb/s:S

Wie is er btw nog meer naar Glorification geweest?

Was een hardcorefeest in Heinekenzand,Zeeland.
Met o.a. Neophyte, Paul Elstak, Noisecontroller enz. enz.

Ging aardig ruig :W

Lol, wees blij dat je iets kan bekijken / downloaden daar. Zit het internet daar niet achter een dikke proxy server? Dat je alleen mag zien wat de overheid toestaat?

dat ook denk..
kon eerst hier in het hotel de mail van de zaak niet eens lezen..
Na wat getelefoneer met ISP oid werkte dat wel... msn ook..
Maar Hyves bv werkt niet en nog wel wat meer Nl sites.

Gelukkig het scooterforum wel :p

Vanavond naar starlight ben benieuwd hoe die tent is ben er nog nooit geweest is wel dichtbij zag ik:D

Frontliner
Scope Dj
Davide sonar

Heb er wel aardig zin om ff te stuiteren. Zal alleen helemaal nuchter feestje worden. Moet morgen half 7 eruit omdat ik paintball tournooi moet spelen. Dus kan niet te wild gaan doen.

Ben trouwens benieuwd of het nuchtere me gaat bevallen wordt me eerste keer:X

Heerlijk ook hoe prophet afsluit! Nu weer helemaal goud als ik het hoor!

Nummero 4 alwear. Hier weer verder. :)
 
Advertisement - register to remove this

Ga je ook naar starlight?:W

Ik zit te twijfelen kijk wel ff wat de rest doet, wel vette line-up voor een tent als Starlight:D

Woon er namelijk maar 5 minuten vanaf ofzo:D
 
Er is toch ook een starlight in hilversum ? d8 dat we het daar over hadden en dat het daar nog wel eens knallen is, volgend weekend is er noize supressor geloof ik.
 
Nee toch? Ik ken die niet, maar het veranderd daar hard. Starlight is in nijkerkerveen. Best mooie tent.
Kaarten binnen van Technoboy: a preview voor 25 oktober.
Zeer veel zin in :D
 
Er is toch ook een starlight in hilversum ? d8 dat we het daar over hadden en dat het daar nog wel eens knallen is, volgend weekend is er noize supressor geloof ik.

Ow dat wist ik ook niet.

Nee toch? Ik ken die niet, maar het veranderd daar hard. Starlight is in nijkerkerveen. Best mooie tent.
Kaarten binnen van Technoboy: a preview voor 25 oktober.
Zeer veel zin in :D

Hoeveel man en hoe groot is starlight??

Technoboy ga ik miss ook heen, ff vragen aan vriendin of die wilt. Ze kwam er laast zelf mee dus misschien dat ik daar nog ff gaan beuken:)
 
ja super vet Rick, dat wordt echt wel ff leuk denk ik :)!

kheb een feest hier in Hengelo 10 oi onbeperkt bier/wijn enz + cocktailbar :p

HF iig!
 
Starlight is gemiddeld denk ik, niet super groot ofzo.

Met de 'neger-zaal' & feestcafe erbij gaan er best wel wat mensen in. Durf eigelijk geen schatting te maken.

Heb wel weer zin in een avondje starlight :W Vooral met zulke dj's
 
Vette tent valt wel mee. Ze hebben wel een gave trancezaal. Even kijken of ik wat maten mee kan krijgen daarheen.
 
Is dat dan de citylight ? :D
Weet nie, ben er al jaren niet meer geweest.
Ken wel candlelight, maar dat bestaat niet meer geloof :D

Ow dat wist ik ook niet.



Hoeveel man en hoe groot is starlight??

Technoboy ga ik miss ook heen, ff vragen aan vriendin of die wilt. Ze kwam er laast zelf mee dus misschien dat ik daar nog ff gaan beuken:)
Tis fucking lang geleden dat ik daar geweest ben. Misschien iemand anders t weet. Niet supergroot, maar best wel een leuke tent voor een zaterdagavond.
Goed geluid destijds :)
 
Frontliner is echt DE man!

Draaide lekker gisteren :love:

Qlimax lineup trouwens:
Mark Sherry
Showtek
Headhunterz
Project one
D-Block & S-te-Fan
Technoboy
Tatanka
Zany & Vince
MC: Ruffian

Jammer dat Frontliner niet draait maar goed. Sprak gisteren Davide Sonar vroeg dus of hij ook op qlimax draaide maar hij had samen met The Prophet een feest in Amsterdam. Vandaar dat The Prophet ook "mist" in de lineup.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top