Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #4

Status
Not open for further replies.
Dat heeft niks met verstand te maken. Het kan ook gewoon verkeerd vallen. Heb ik ook gehad bij Thrillogy. Ik heb toen bijna niks gehad, maar was wel compleet de weg kwijt en heb een hele tijd op de grond gezeten, hallicuneren, overgeven etc.

Btw, waarschijnlijk geen Hardbass voor mij. Denk dat de volgende InQontrol wordt.
 
indd. het is netzoals met alcohol, met mate en verstand gebruiken.

oke als het verkeerd valt dan valt het verkeerd.
dat kan met drank en het kan met drugs.

allebij is het niet bevordelijk.. maar als je indd zommigen soms ziet zitten tyfus..
 
Indd. ben er zelf ~1 jaar geleden ongeveer mee gestopt behoorlijk misgegaan, viel niet bepaald goed en wss een slechte pil.. hele nacht lopen kotsen en doen.. daarna maar mee gestopt.

houd het nu bij drank en m'n shagje :)
 
Pillen doe ik ook niet meer op feesten. Vind dat voor mijzelf leuker om gewoon met een huisfeestje te doen oid. Ga nu gewoon een paar uur voor het feest wat snatsen :) Heb je dat gezeur met naar binnen nemen ook niet + dat ik wel gewoon wil slapen als ik dan eindelijk in mijn nest lig :p
 
Voor mij blijven pillen toch wel het beste op een feestje. Het love gevoel is zo heerlijk dat mis ik bij andere drugs wel beetje. Iedereen ze ding toch:).

maar wat hierboven gezegt wordt over dat het fout valt. Ik heb aardig wat gedaan maar het is nog NOOIT verkeerd gevallen. Ondanks dat ik vaak zo zin heb in het feest en beetje er zenuwachtig van wordt dat ik gewoon niet kan eten die dag:p. Het weekend van decibel dit jaar. Heb ik op de dag dat het was tot de maandag erop niet gegeten. Heel slecht maar nergens last van gehad.

Edit: vanavond weer stampuh!! Op feestje hiero in de buurt hardcore 2009.
 
Ik kan de nacht voor een houseparty nooit slapen van de spanning, dit heb ik elke keer weer! Voor TD ging het nog wel, maar normaal dus nooit, terwijl ik de hele dag op de markt moet staan voor een parteeh..
Overigens nooit echt fout gegaan, wel een paar keer goed/miss iets te hard gegaan :p, maar dan nog vond ik het allemaal wel mooi eigenlijk :D!
 
Ik kan de nacht voor een houseparty nooit slapen van de spanning, dit heb ik elke keer weer! Voor TD ging het nog wel, maar normaal dus nooit, terwijl ik de hele dag op de markt moet staan voor een parteeh..
Overigens nooit echt fout gegaan, wel een paar keer goed/miss iets te hard gegaan :p, maar dan nog vond ik het allemaal wel mooi eigenlijk :D!

Ja ik dus ook. Zo raar eigenlijk die zenuwen ondanks dat ik aardig wat feesten ben afgegaan heb ik het nog altijd.

Ben ook wel eens hard gegaan. Maar dat is na uurtje wel weer over en los ga ik op dat moment toch wel. Dat vind ik ook zo chill aan pilletjes. Als je er beetje ervaren mee bent, kan je hem heel goed sturen. Soms als ik voel dat die afzwakt kan ik hem weer terug voelen door ja weet ik veel wat te doen met me lichaam/hersens. Echt raar eigenlijk.
 
Daar heb ik echt geen last van, heerlijk eten en slapen de dag van te voren :W:p

mja @ drugshonden: Ik heb er altijd max 2 mee, maarja, wat een afgang lijkt me dat om gepakt te worden op 2 van die dingetjes:X. Plus dat er dan ws ook een aantal mensen achter komen die het nu en liever nooit hoeven te weten:p
 
Vroegah naam ik er altijd net voor we naar binnen gaan 1tje en dan 2 mee nemen. Wordt nog beschouwt als eigen gebruik. Maar die pillen worden tegenwoordig ook niet beter erop. Bij qountdown 5 mee naar binnen genomen omdat ze niet heel sterk waren. Ik knijp hem dan wel meer dan voorheen.

En ja er achterkomen iedereen weet dat ik het af en toe doe op een feestje. Me ouders doen er ook niet moeilijk over. Liever niet natuurlijk maar ja heb ze vertelt dat ik het niet heel vaak doe. En dat het minder gevaarlijk is als dan iedereen denkt.

Tegenwoordig als ik na een feestje thuis kom zien ze het ook wel. Omdat ze nu ook weten wat de symtomen zijn van iemand die wat heeft genomen. Vroeger wisten ze dit niet en zagen ze het ook niet. Me vader maakt ook altijd opmerkingen als die me thuis ziet komen. Zoooo lekker grote ogen enzo:p. Ze weten dat ik er met verstand mee omga.
 
Gister bij XXlerator geweest voor de 1e keer, ook 1e keer matrixx voor mij. En moet zeggen dat het best tovv was maar dat ik er toch wel wat meer van had verwacht. We waren met 2 auto's, maar met een grotere groep denk ik dat het nog wel een stukje leuker is..

Zowiezo wel voor herhaling vatbaar :)!
 
186275_original.jpg


http://partyflock.nl/party/142950:Enzyme_Incubation.html

:D

Kapot gaan op Industrial 8)
 
Zal graag willen maar moet nu al gaan cutten in me feesten:(. Laast berekend dat ik elke maand bijna 1000euro uitgeef aan feestjes en wat erbij komt kijken, echt behoorlijk gestoord:p.

Nu wel al behoorlijke zin in volgende week X-qlusive TBY:D:D
 
zou best kunnen. Als ik na een feest ga kost het me ook wel tussen de 200 en 250 euro. En als je een paar keer in de maand gaat is dat aardig prijzig.

Vandaar dat ik maar een paar x in het jaar ga.
 
Mja je kunt het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk. Zelf geef ik aan drinken vaak niet meer dat 15 euro uit, want dat is toch water en heb een hekel aan om met drinken te moeten stampe.

En ik lees ook alleen maar dat het geluid snoeihard is in de Turbinenhalle 8) Heb der nu al goed veel zin in.
 
ja dat klopt. Maar meestal heb ik het zelf niet in de gaten maar drink hardstikke veel op dat soort feesten. En die flesjes water zijn ook lekker goedkoop!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top