Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #4

Status
Not open for further replies.
iemand toevallig nog kaartjes over voor Qountdown morgen avond?

zoek ff bij partyflock.

Zoek het feest op beetje door naar onderscrollen daar staan opmerkingen. Staan heel veel mensen tussen die kaartjes aanbieden. Gewoon ff kijken op iemands profiel of het er beetje vertrouwd uitziet en het persoon zelf ook. En regel het. Is goed te doen hoor ik vaak van mensen!

Er staan er ook erg veel op!
 
Tuurlijk wel, zat te krijgen man... Desnoods haal je die kaart morgen overdag nog op :)!

Miss volgend jaar Qountdown, als het dit jaar weer tegen valt!

Have fun peeps!
 
Tuurlijk wel, zat te krijgen man... Desnoods haal je die kaart morgen overdag nog op :)!

Miss volgend jaar Qountdown, als het dit jaar weer tegen valt!

Have fun peeps!

Huh ik dacht dat jij ook ging "ga me met vrienden van het forum" :P
Dus vanavond toch wel party machen in Hengelo :X :P
 
oeehh de kriebels beginnen alweer lekker te komen. Net eerste potje bier hiero opgetrokken. Straks met ze alle eten en dan richting HMH en facking nieuw jaar keihard inklappen:D:D
 
heb er zin an!!! de laatste keer dat ik met oud en nieuw naar een feest ben geweest, was in 98 @ megarave energiehal
 
Net wakker, gvd wat was het weer een vet feest 8). Laatste set was niet normaal vet, hopen dat die online wordt gegooid:~
 
Net wakker, gvd wat was het weer een vet feest 8). Laatste set was niet normaal vet, hopen dat die online wordt gegooid:~

Jaaahhhh Qountdown!!!!!!!! Was echt facking te wreed gewoon. Kan er niet over uit. 1 van me mooiste avonden in me leven. rechts vooraan alleen maar mensen die ik kende echt kicken:D.

Setjes staan al online moet je ff kijken op partyflock op het forum en het feest zelf bij opmerkingen daar staat wel info!
 
Ik heb ook een tijdje rechtsvoorin gestaan, maar vind het achterin toch vetter met de lasers etc. Ook een tijdje op het balkon gezeten, lekker rustig kijken, heerlijk:W

Luna liveset staat nu te downloaden, wat een afsluiter was dat zeg:W
 
Dat vind ik eigenlijk zo zonde heh ff tijdje stil zitten. Kan het ook niet:P. Gisteren ook weer lekkere klapperde benen als ik stil stond. Snap niet echt waar dat altijd door komt.
 
hehe, mja was gister al flink aan de borrel voordat ik er heen ging, beentjes wouden na een paar uurtjes gewoon echt niet meer meewerken:+. Meestal ben ik alleen beneden te vinden:P

Volgende keer MOET je mee Plantje;):*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top