Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #4

Status
Not open for further replies.
Ik kan house/eclectro ook steeds meer waarderen, altijd erg fijne feesten. Volk wat er op af komt vind ik over het algemeen ook prima :P

Ontzettend veel lekkere dames gister.. Allemaal in een leuke outfit (korte rokjes, hotpants, latex :D) Wat mij ook opviel, veel buitenlanders, iets dat wij hier in Twente niet kennen op dat soort feesten :+
 
Nee, het was house.. Iets wat ik als eerder hardstyle/hardcore liefhebber steeds beter kan waarderen.. Als je dit op een dikke party hoort beukt het ook als een malle, mis de BPM's helemaal niet :D.. Vooral Jaimie Fanatic en William Shagspeare waren erg vet vond ik, maar dat kan ook zijn omdat het alcoholpercentage toen flink was gestegen :+

Het was op zich redelijk druk.. Was dan ook een super grote zaal.. Ik vond dat Go Planet het weer kut deed.. Controle door 3 man bij de ingang, dikke rij dus.. Garderobe onderbezet.. Te weinig bar personeel

Pf geeft: club, eclectic, electro, groove, house, latin, techhouse

hmmm, ik begin zulke muziek ook al een tijdje steeds meer te waarderen, en ja Go Planet is vaak onderbezet, maar ik d8 dat het was overgenomen een half jaar terug? oid.
 
hmmm, ik begin zulke muziek ook al een tijdje steeds meer te waarderen, en ja Go Planet is vaak onderbezet, maar ik d8 dat het was overgenomen een half jaar terug? oid.

Ja klopt.. Het pand 'het sterrenparadijs' oid.. is nu van 2 andere eigenaren. Personeel is nog wel allemaal hetzelfde en blijkbaar de inschatting van wat nodig is ook.. Ik vind het zo belachelijk slecht, zo'n feest moet gewoon van tevoren worden ingecalculeerd op het maximale aantal bezoekers en daar moet de bezetting naar zijn.. Beter mensen naar huis sturen van het personeel dan een tekort :X
 
Last edited:
maar daar zijn ze denks bang voor, bij de laatste e-facts was er geen hond te zien daar terwijl ik een e-facts eerder was geweest het wel bommetje vol was.:P
 
Ja klopt.. Het pand 'het sterrenparadijs' oid.. is nu van 2 andere eigenaren. Personeel is nog wel allemaal hetzelfde en blijkbaar de inschatting van wat nodig is ook.. Ik vind het zo belachelijk slecht, zo'n feest moet gewoon van tevoren worden ingecalculeerd op het maximale aantal bezoekers en daar moet de bezetting naar zijn.. Beter mensen naar huis sturen van het personeel dan een tekort :X

Haha lekker los gaan he Joris :D

Godver er stonden echt 10 lui achter de bar, maar niemand werd geholpen.
Het is echt nog steeds slecht geregeld daar :X
 
Zat ff op youtube QLIMAX 2007 te kieken...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=s8_0M_yu0LU&feature=related"]YouTube - QLIMAX 2007 DvD - Neophyte - Hardstyle Best Party Ever[/ame] 3.30 Scully's chick toch?
 
is er nog een forummeet eigenlijk @ Qountdown?

Was niks afgesproken volgens mij. Maar ja ik zeg ook elke keer dat ik kom, maar kom nooit:X:p.

Morgen wel fucking vroeg daar al heen we moeten voor 8 er zijn aangezien er geen treintjes rijden. Het is dan wel in de buurt maar ja we moeten wel met OV dus verplicht vroeg.
 
er zal alleen geen gofast bar zijn, omdat een bedrijfje uit oostenrijk de verkoop heeft in de HMH. voor mij dus geen vodka mix :(
 
Das balen kenny:P.

Gvd voel me echt nu binnen een uur goed ziek worden, was al goed verkouden. Maar nu begint me hele lichaam:(. Hopelijk heb ik dit niet morgen! Kijk al uit naar het feest sinds het bekend is.

Zou goed kwaad zijn als ik er niet bij kan zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top