Grote hardhouse/techno/trance/hardcore feesten topic #3

Status
Not open for further replies.
Alleen aan ticket ben je al gauw 13-1500 euro kwijt. Plus het verblijf en het eten en drinken. Dus betaal je in totaal 25-3000 euro.

Dan loop ik liever elk goed feest in Nederland af. Want Showtek is gewoon Showtek, en zal in Australie niet beter draaien dan in Nederland.
 
Ja is wel vet hoor! Maar idd beetje duur... Nou mijn kaartje van houseqlassics is binnen! Lekker gek doen weer!
 
Hee, iemand die hier naar 10 years of technoboy gaat? Ticket nog steeds niet binnen. T is dan pas volgende week zaterdag, maar van mij mag die best komen. Zekerheid, en al ff geleden betaald :)
 
Me zusje gaat waarschijnlijk ook mee naar thrillogy:D Zal haar eerste (harde) feest zijn. Ben benieuwd of ze het wat gaat vinden.

Vind het wel leuk, ziet ze eens wat ik doe in het weekend:p
 
haha ik ben benieuwd.. Heb je het er met haar over gehad, over pillen enz, of kent ze het wel?

anders zal het wel een heel aparte ervaring zijn denk ik :p, thrillogy wil ik overigens echt graag heen maar zit op het moment echt krap :(!
 
haha ik ben benieuwd.. Heb je het er met haar over gehad, over pillen enz, of kent ze het wel?

anders zal het wel een heel aparte ervaring zijn denk ik :p, thrillogy wil ik overigens echt graag heen maar zit op het moment echt krap :(!

Ze heeft het volgens mij nog nooit gedaan:p. Ze is wel van het proberen dus ik zie het wel. Heb het nog niet met haar erover gehad. Zal het nog wel ff met haar overleggen.

Ze blowt wel eens met der vriend dus ja:p

Esmee ? die is wel van het dansen toch ?

Ja dat zowiezo vaak genoeg in clubs gogo-dance gedaan zoals je wel weet denk ik. Dus dat is het probleem niet. Denk eerder dat ze de muziek niks vind. Sfeer zal het wel niet aan liggen denk ik daar.

Klaas gaat trouwens ook waarschijnlijk mee douwe:p. Maar zeg het maar niet tegen ze dat ik op het forum erover heb;).

Enige nadeel is dat ik bang ben dat ze het niet leuk vinden en vroeg weg gaan. De groep met wie ik zowiezo ben blijft altijd tot het einde en dat wil ook. En daarvan het vervoer is vol. Ik heb geen zin om terug te gaan in me 1tje met de trein:(
 
Ja weet wel ongeveer wat ze aan dansen doet enz :)

Klaas mee joh, ik help je mee hopen, zou zomaar kunnen dat ze het super vet vinden hoor :p
 
Wie is er btw nog meer naar Glorification geweest?

Was een hardcorefeest in Heinekenzand,Zeeland.
Met o.a. Neophyte, Paul Elstak, Noisecontroller enz. enz.

Ging aardig ruig :W
 
downloaden gaat alleen zo tergend langzaam als je in china zit:(
wel 5 kb/s:S

Lol, wees blij dat je iets kan bekijken / downloaden daar. Zit het internet daar niet achter een dikke proxy server? Dat je alleen mag zien wat de overheid toestaat?
 
Lol, wees blij dat je iets kan bekijken / downloaden daar. Zit het internet daar niet achter een dikke proxy server? Dat je alleen mag zien wat de overheid toestaat?

dat ook denk..
kon eerst hier in het hotel de mail van de zaak niet eens lezen..
Na wat getelefoneer met ISP oid werkte dat wel... msn ook..
Maar Hyves bv werkt niet en nog wel wat meer Nl sites.
 
Vanavond naar starlight ben benieuwd hoe die tent is ben er nog nooit geweest is wel dichtbij zag ik:D

Frontliner
Scope Dj
Davide sonar

Heb er wel aardig zin om ff te stuiteren. Zal alleen helemaal nuchter feestje worden. Moet morgen half 7 eruit omdat ik paintball tournooi moet spelen. Dus kan niet te wild gaan doen.

Ben trouwens benieuwd of het nuchtere me gaat bevallen wordt me eerste keer:X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top