Grote hardhouse/techno/trance/hardcore feesten topic #3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

morgen maar is kaartjes halen voor mysteryland wie gaat er nog meer heen:)?
 
nog geen kaartje voor mysteryland.... deze week kaartje voor Dancevalley scoren....

awake was gister wel leuk, maar had veeeeeeeel meer verwacht.... Paco Osuna was de man van de dag... de rest erg commercieel+eentonig....jammer
 
hoe was het weer gister daar dan? smiddags wel lekker en wat eerder een beetje regen ofzo? Jammer dat het tegenviel, het moest best een groots feest worden...
 
het weer was perfect juist, tot half3 ongeveer bewolkt, daarna clear blue sky...

ik had er gwn zoveel van verwacht, maar de echte lekkere minimal werd gwn niet veel gedraaid..

mensen die voor de wat hardere stijlen van techno gingen, de schranzers enzo (totaal geen muziek naar mijn mening) hebben een topdag gehad....

maar verder was het voor mij gwn te massaal, te commercieel, te weinig echte liefhebbers...

voor mij liever een kleiner technofeest/festival voor de echte minimaliserenden onder ons :)

ik was trouwens om 14u al snoeihard uit mn ploert, dus zo rond 21u/21u30 kan je niet echt meer harder/chiller, dus tja... volgende x beter :p
 
het weer was perfect juist, tot half3 ongeveer bewolkt, daarna clear blue sky...

ik had er gwn zoveel van verwacht, maar de echte lekkere minimal werd gwn niet veel gedraaid..

mensen die voor de wat hardere stijlen van techno gingen, de schranzers enzo (totaal geen muziek naar mijn mening) hebben een topdag gehad....

maar verder was het voor mij gwn te massaal, te commercieel, te weinig echte liefhebbers...

voor mij liever een kleiner technofeest/festival voor de echte minimaliserenden onder ons :)

ik was trouwens om 14u al snoeihard uit mn ploert, dus zo rond 21u/21u30 kan je niet echt meer harder/chiller, dus tja... volgende x beter :p

Ik vond mevrouwtje Kruse & Richie Hawtin op de mainstage beiden primmmaaaa draaien. Ben voor de rest even de namen kwijt van waar we nog meer hebben gestaan. Heb echt een halve marathon gelopen over dat terrein...
 
Ik vond mevrouwtje Kruse & Richie Hawtin op de mainstage beiden primmmaaaa draaien. Ben voor de rest even de namen kwijt van waar we nog meer hebben gestaan. Heb echt een halve marathon gelopen over dat terrein...
:p

Klote dat ik het dit jaar heb moeten missen... Gelukkig heb ik m'n tentamen vandaag gehaald anders zou ik vrij hard balen :) Ik lees trouwens overal dat het dit jaar te commericieel/massaal was, jij dit ook gemerkt?
 
Ghehe kwam niet door de X hoor, heb behoorlijk laat gedropt.. 1 vriend had een timetable bij zich en laat die persoon nou echt ongeveer elke DJ willen zien :p
Resultaat: Toen we er 2 uurtjes waren zijn we ongeveer 6x van stage gewisseld..
En dat ging redelijk zo door de hele dag..
Kruse en Hawtin hebben we beiden van begin-eind gestaan dus vandaar..

Ben helaas niet bij de vorige Awakenings geweest dus had geen vergelijkingsmateriaal. Vrienden die mee waren zeiden wel dat het een flink stuk groter was dan de vorige keer. Het had wel 1 stage kleiner gemogen van mij. Als het zo door blijft groeien is het met 2 jaar net zo groot als Mysteryland, dat zou mij inziens zonde zijn...
Al met al prima dag gehad en mazzel met het weer :)
 
Inderdaad prima weer gehad, dat kan een feest echt maken of breken jammergenoeg. Ik vond het vorig jaar al een vrij groot terrein, alles was rond een langwerpig veld opgesteld.

Dat op en neer lopen heb ik de beste herinneringen aan, mysteryland 2 jaar geleden raakte ik uiteindelijk verdwaald en heb ik bij een oude surinaamse big-momma komkommer uit d'r handen gegeten en daarna een beker dressing lopen atten. Daarna was ik een paar uur geheugen kwijt :D
 
Ik was er ook. Toen ik aankwam was het lichtelijk bewolkt, half uur later knalde de zonneschijn aan één stuk door. Het terrein was voor mijn gevoel 2x zo groot als vorig jaar. Jammer dat er twee main-stages waren. Commercieel? Ja, zeker vergeleken met vorig jaar. Voor mijn gevoel liep er een hoop publiek rond die mis grepen voor Defqon1 kaartjes..:)

Het ging met Ben Sims echt snoeihard, heeeeeerlijk. Voor de rest gewoon genoten van het lekkere weer en de prima muziek. Die schranz-tent sloeg werkelijk waar helemaal nergens meer op! :D
 
Martin.; ik heb 1 hond gezien, die liep BUITEN de hekken bij W-stage.... verder stond ik naast het hek met 40 knallers en een 1g M dus was gwn een pliesiehond :p

verder tja.... circoloco @ k'dag vond ik gwn veel bruter.. kleiner, meer voor de liefhebbers.... ECHTE minimale beats :W

dit was allemaal erg commercieel, geen idee of ik volgend jaar weer ga
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top