Grote hardhouse/techno/trance/hardcore feesten topic #3

Status
Not open for further replies.
Kwam hem vandaag tegen in een bushokje tijdens het rijden in busje en moest hem gewoon hebben 8)

IMG_2786.jpg


Vind dat gebruikte wel vet :W
 
Last edited:
Ik wil ook naar Qlimax :( Ik koop de kaarten wel in de laatste week dan zijn veel mensen die er vanaf willen, was ook zo met decibel. 1 november ga ik iig naar Thrillogy :W
Wordt mijn eerste feest wat binnen is, dus ben benieuwd hoe dat wordt :#
 
:X, jij bent elke keer van plan om naar feesten te gaan, en elke keer haken er weer lui af... Ik zou mie kapot gaan :p

Voor mij is qlimax me 1e weer, heb er echt verdomde zin in :)!
Zit te denken aan een kippenpak, maar denk dat het toch wel te heet is :rolleyes:, maar dat lijkt me echt vet, zit er al zo lang aan te denken om het gwn te doen :p
 
:X, jij bent elke keer van plan om naar feesten te gaan, en elke keer haken er weer lui af... Ik zou mie kapot gaan :p

Voor mij is qlimax me 1e weer, heb er echt verdomde zin in :)!
Zit te denken aan een kippenpak, maar denk dat het toch wel te heet is :rolleyes:, maar dat lijkt me echt vet, zit er al zo lang aan te denken om het gwn te doen :p
Ik ook eerste keer, ook fucking zin an. Kippenpak zou ik afraden. Beter op defqon wat buiten is. Je gaat echt kapot daarbinnen gek:+
dan herken ik je wel ;) ik zeg gewoon doen!
idd, x2 :W
ik zal het niet doen. Dadelijk val je dood neer door overhitting.
:+
Je gaat zeker kapot in een kippenpak,

anders ga je zo ? :p

pipo.jpg
Whahaha. ik ging echt out hiero. Die is echt TE tof. Dat MOET je doen plant. Dan kom ik je desnoods opzoeken9||69||6
 
ik zie wel wat ik aan trek, ga nog wel ff op zoek..

tis btw mijn 2e keer qlimax, maar ik bedoelde mijn 1e feestje weer wat er aan komt :)!
 
Vind je t gek. Tis alleen showtek of...?
Australie man, das niet om de hoek. Dat is een megaduur feestje inclusief vliegticket. Daar kan je het hele jaar voor weg :p
 
Plant, ik vraag me echt af wat jij met carnaval aan gaat trekken, dit valt niet meer te overtreffen nml...
 
lol dat is in fucking australie :p alleen een vliegticket + hotel kost al een vermogen

klopt..
maar lijkt me wel tof om een x te doen..

Zijn ook zat die allemaal naar nederland komen voor een feest..
kijk maar naar MOH oid.. hoeveel italiaanse/spaanse/fransen bussen enzo der staan.
Zweden engelse en alles zie je ook veel..

Mij lijkt het echt wel tof om een x een feest mee te maken in australie..
Heb ook gelezen dat ze daar defqon 1 willen gaan doen..
das toch ook wel zwaar tof denk..

Als ik er dan toch heen ga is het natuurlijk niet alleen voor het feest..
Showtek is op zich wel interesand. 11 dagen later is het oud en nieuw daar.. heb je ook sensation black.. en in sidney is het altijd dikke party met oud en nieuw!!

Tjah verder zijn de kosten wel aardig hoog denk.. maar och ge leeft maar 1ne x he..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top