Idd, ik heb al een keer nieuwe zuiger erin gedaan en dat was gewoon een speed zuiger.Kneiter said:Team en Speed hebben exact de zelfde zuigers.
Dat is waar, maar ik wil gewoon rond de 8 sec gaan rijden.Rs Rullezzz said:maar tijd is toch nog niet zo slecht? vergeleken met ander rijders
Raceroxie said:Zat ook al te denken om een kleiner (10inch) voorwiel te monteren, alleen het nadeel is dat ik dat niet mooi vind en het uiterlijk vindt ik minstens zo belangrijk en misschien wel belangrijker als de snelheid.
Wat wel zou kunnen is voorvork verlagen, die veren iets inkorten oid.
Raceroxie said:Oke thnks, dan ga ik dat op school maar is laten afdraaien
Arkje said:heeft iemand ook een foto van een afgedraaide halfpoulie?dan kan ik het me beter voorstellen :L
Aerox-Evo70 said:de evo halfpoelie is een stuk zwaarder dan de malossi versie, beslis zelf maar of je een zware of lichte halfpoelie wil
Raceroxie said:Van de rotor weet ik dat het zonder problemen kan, alleen van de halfpoulie, zou je het daar zonder problemen vanaf kunnen halen (van schie had ze er ook afgehaald) zonder dat het zooitje te warm wordt.
Hoezo is de evo halfpoulie te klein?Made in AJ said:Een evo poelie voor Pia is kleiner (te klein)
Ik geloof dat die van Power1 van Alu is (iig een stuk lichter dan orginele)
En (wij hebben liggen) zijn blauw geanodiseerd.
$aint said:Hoezo is de evo halfpoulie te klein?