Gepakt...

Originally posted by Gijshouwen
kijk, je mag dan wel te hard rijden op je scooter maar dan moet je ook zorgen dat je een beetje fatsoenlijk beschermd bent en een helm fatsoenlijk op zetten is dan wel het minste wat je kan doen.

klap je met 100 op een boom, dood ben je dan tog ws wel, nou met of zonder helm
(tuurlijk moet je je helm dragen, alleen word een beetje veel over gezeurd)

je kan ook zo lekker hard rijden zonder helm op je hoofd......... lekker al die wind in je ogen, joepie

Was hier ook bij jongen uit de buurt, die was aant racen met maat van hem, alle2 nog op MT, wouden ze een jongetje inhalen, gaat da jongetje net linksaf, dus die ene week uit, hij viel, en zijn helm lag 40 meter verder...
Heel ze linkerkant van ze gezicht geschaafd, en da ziet er nie fris uit...
Dus beter bandje vast zetten, maja net als met alles is het je eigen risico...

ach ja helm ik vind et veel lekkerder rijden zonder het is wel lijp maar ik vind het veel overzichterlijker dan ahcter zon visiertje

Originally posted by runner85
ach ja helm ik vind et veel lekkerder rijden zonder het is wel lijp maar ik vind het veel overzichterlijker dan ahcter zon visiertje

beter iets onoverzichtelijker dan een voor het leven verminkt gezicht,maarja daar kom je wel achter als het een keer fout gaat.

op snelle scooters is het niet lekker....

Iedereen die zonder helm op rijd is fuckin stupid

Is gewoon wennen...

Back