gepakt voor vuurwerk en nu ?

Whaha kut voor je ik ben 2 jaar geleden gebust met wat widowmakers

Als je onder de 18 bent mag je naar halt werkstraf van 3 uurtjes en nog een gesprek over het gevaar van vuurwerk
 
you did the crime now do your time:p

tis zuur als je gepakt woord ervoor
maar niet raar ofzo...
misschien kom je er met waarschuwing vanaf aangezien het "legaal" vuurwerk is?
weet et niet maar zal iig geen zware straf zijn

/edit/ 1 tip: al moet je naar halt
drink er geen koffie of thee daz daar echt niet te zuipen gwoon :r :r
 
euhm bij ons op het werk lopen ook wat aardig wat lui van halt rond en wij hebben dus echt wel goeie koffie op het werj... werk in een grote keuken voor bejaardentehuizen
 
Chyston said:
Dat waren nog ns tijden.. sprinten alsof je leven ervanaf hing :W

idd, gewoon in een buurt gaan staan waar ze je niet kennen maar jij wel de buurt goed kent, en die wouten er gewoon vierkant uitrennen en ergens lekker rustig bij iemand thuis wat gaan drinken oid 8) Daarna uiteraard gewoon weer verder gaan +pippi+
 
zenith_ust said:
dat moet ik ook kunnen overleven ..

maar ik bijna niks bij me en het was legaal :|

dus zal wel meevallen denks
hehe legaal op 20 december 8)




:L kan dus niet he.. legaal of niet legaal het KAN geowon niet eerder dan 31 dec.. :)
 
:| me pa werd gebeld moet SNEL naar het buro komen,

ik kom thuis .. ja waarschijnlijk 4 uur taak strak of 40 euro .. voor 30 gr. vuurwerk..

als je met 7 kilo illigaal vuurwerk met de trein gaat krijg je 80 euro...

zal je bezwaar kunnen maken ?
 
2 jaar geleden gepakt met legaal vuurwerk :L .. 3 uurtjes halt
vorig jaar gepakt omdat een kerel waarmee ik was een betonstrijker in et centrum afstak :| en natuurlijk op zon momenten komen net woute voorbij rijden. en ik had net wat black widows bij.. jeuj mooi de sjaak
in de woutekiet verhaal opgehange dak ze van een gast had op vakantie die langs belgie kwam en ze daar gekocht had. dus ze konde niks bewijzen..
kerel van halt had me ook gematst 4 uur voor illegaal vuurwerk ipv 10 uur.. beetje vegen in de stalling van et gemeentehuis.
 
jodix36 said:
jah, weetje hoe lol.
K heb net in dat vuurwerk topic jou post gelezen, dat j enog wat legale "shit"bij je had
whaha
fantastisch, maarja
ik vindt'wel een goeie zaak dat ze er al op gaan controlere
k irriteer me eige dood dat er 's avonds overal al knalle te horen zijn

ik vind af en toe een knal op een avond niet erg ofzo... ik doe het zelf ook ff testen hoe hard iets gaat voordat ik het koop. Hier in de buurt hoor ik ook vaak een lawinepijl afgaan. Maar vind het wel irri als iemand al een slof astronouten afsteekt achterelkaar voor de 31e....
 
Sander said:
Ik vind het gewoon kansloos, dat je jezelf als 16/17/18 jarige, niet kan beheersen, met vuurwerk afsteken tot oudjaarsdag...

Zoek vrienden, zullen we maar zeggen.................. -:-
Gelukkig ben ik dus niet de enigste die er zoover denkt, je was fout.. aanvaar je straf..
 
40 euro heb ik ook gehad 2 jaar geleden voor vuurwerk tevroeg bij me, nooit hoeven betalen was vrijgesproken omdat het 1 en ander gebeurde met die agent en mij. ( klein vechtpartijtje :p agent begon btw. )
 
Ik ben gepakt voor smokkel 4 pijlenpakketten afgepakt en het restje waren ze vergeten wat op de achterbank lag (amateurs) .. Die woutz0r zei dat we ws alleen een boete zou krijgen 8P.. we moeste mee naar het bureau, een maat van me werd verhoord en we konden weer gaan..
 
zenith_ust said:
:| me pa werd gebeld moet SNEL naar het buro komen,
ik kom thuis .. ja waarschijnlijk 4 uur taak strak of 40 euro .. voor 30 gr. vuurwerk..
als je met 7 kilo illigaal vuurwerk met de trein gaat krijg je 80 euro...
zal je bezwaar kunnen maken ?

Maar ze zagen niks toen je iets afstap ofzo :?
Want anders gaan ze gwoon voor zo'n verkoop winkel staan en iedereen een taakstraf of boete geven 8P

Gwoon taakstraf doen btw is vet tof:D
Ik moest ook een xtje 3uur doen, mooi koffie drinken en koekjes vreten en die lui dikke verhalen vertellen. Was eingelijk best wel super tof:D
 
Back
Top