saddam gepakt....

ik ga effe door:

1. Ze geven saddam het statuut van krijgsgevangene maar schenden wel een van de basisprincipes in het eerste uur na zijn gevangenneming namelijk door beelden van hem te tonen op televisie.
2. Ze zitten nu al te roepen dat ze het niet erg zouden vinden dat saddam de doodstraf zou krijgen maar hij moet WEL een eerlijk proces krijgen :rolleyes:
3. Nu opeens hebben ze een troffee en gaan ze overal rondbazuinen dat zij Saddam hebben gevangen en dan ook maar direct voor steun vragen bij Duitsland / Frankrijk om soldaatjes te sturen dat ze hun troepen kunnen terughalen en weer ergens anders wereldheersertje kunnen gaan spelen... :|

Soms denk ik dat George Bush gewoon een GROOT spelletje Risk aan't spelen is met de ECHTE wereld...
4 legers op Irak Tjakaaaaa 8P

Originally posted by Hebo-47.6mm
Leuk en interessant stuk van die Michael Moore!!!

8)

hehe eindelijk iemand die nog een mooie column ontdekt heeft :*
Lees best veel van die dude hij kan soms ECHT scherp uit de hoek komen..

En ik sluit me trouwens volledig aan bij Arne en Karoshi.
Het is te vroeg om het zelf ook zo goed te verwoorden maar toch prettig dat er ook nog mensen met verstand op dit forum zitten....

8)

Originally posted by mendophir
Ach, misschien heb ik het wel te goed voor met Bush ... Maar hij is niet voor niets leider van het grootste en machtigste land ter wereld

En hoe is ie daar gekomen? :rolleyes:
Waren toch maar rare verkiezingen de vorige keer

K was zelf ook meer into onze vriend Gore :) Maar ach... wie ben ik vanuit dit koude regenachtige kikkerlandje, om daar iets over te zeggen. Bush wordt overal uitgekotst en dat vindt ik persoonlijk gewoon erg jammer.

mja zoekt ie zelf...
Ik spreek veel met amerikanen en ze zeggen het zelf...
"Bush destoyed what this nation build up on the field of international relationships over the last 2 centuries"...

Lekkere houding heb je: "Als je niet mee doet doen we het ZELF".
Dan kan je toch verwachten dat je geen vriendjes gaat maken he...

wat ik me afvraag is hoe kunnen ze nou zijn DNA vergelijken ?
ik kan me niet echt voorstellen dat hij (voordat hij opgepakt werd) zijn DNA heeft afgestaan.
later

Waarschijnlijk via zijn halfbroer die al eerder gepakt is. Als je namelijk dezelfde moeder hebt zit er een bepaalde unieke structuur in je DNA.

Originally posted by Arne
Waarschijnlijk via zijn halfbroer die al eerder gepakt is. Als je namelijk dezelfde moeder hebt zit er een bepaalde unieke structuur in je DNA.

Het gaat dan specifiek om het DNA dat in je mitochondrien zit....
Dat stukje DNA wordt ongewijzigd doorgegeven.

Originally posted by Karoshi
hehe eindelijk iemand die nog een mooie column ontdekt heeft :*
Lees best veel van die dude hij kan soms ECHT scherp uit de hoek komen..

Heb je zijn boek (stupid white men) al gelezen? Er zijn gelukkig nog mensen met een goede visie van de VS.

Back