saddam gepakt....

Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Maar nog iets , dat land is echt mooi naar de tering , iedereen op straat staat met automatische geweren te knallen :S

:| Gast, die mense zijn fucking blij. En dat land was naar de tering, het krijgt nu des te meer de mogelijkheid wederopgebouwd te worden.
 
de vs erkennen het internationaal gerechtshof niet, dus de kans dat hij naar nederland komt lijkt mij eerder klein bij nader inzien :p
 
Sjah....

zo een arrestatie kon natuurlijk niet uitblijven. Iedereen loopt een keer tegen de lamp. Hoe bekender je bent, hoe makkelijker het is.

Ik vind het nog knap van die goede man, dat hij zolang onopgemerkt in die kelder zitten kon...

en btw...Oorlog is nooit leuk, een land opbouwen is niet leuk, en een land platgooien is al HELEMAAL niet leuk....:'(
 
saddammb1.jpg


iK zieeEEEE bEEeeeEESSjees, alLLEEEmaaaAAAALL BeeEEHEEEssjEESS
 
Originally posted by MysticSoul
die kerel had trouwens ook ff 750 duizend dollar op zak :)

Dan heeft ie best grote zakken :D

Enne die bush probeert alle landen met chemische wapens en alle gevaarlijke terroristische leiders aan te pakken...

Amerika wil gewoon het sterkste land van de wereld worden en niemand mag chemische wapens hebben anders worden ze afgepakt ed.

Maar hoeveel nucleare en chemische wapens heeft amerika zelf wel niet?

En wie gaat daar wat aan doen?

Ik vind het land Amerika en hun leider heel gevaarlijk.


Enne saddam hussein berechten? Laat hem los in een zaal vol met mensen die vanwege hem familieleden verloren zijn...

Kijken wat er van hem over blijftr :)
 
Dik...

Hij is gevonden in een hol, ter grote van een doodskist, ONDER een metalen schuurtje....met 1 klein luchtgaatje, waar een ventilator voor geplaatst stond.
Bijzich, had de beste man:

een pistool, minutie en 2 ak-47????'s (weetikveel welk getal dat is :))


Heb je het dan effe goed voor elkaar 8P !!
 
Hij had ook nog een paar miljoen aan Amerikaanse Dollars bijzich hoorde ik. Maar ik snap echt niet waarom iedereen zo blij is. Tenminste...blij dat ie gepakt is ok, om zijn verleden, maar iedereen denkt dat alles nu beter gaat worden ofzo.

Je hebt kans dat het nu juist alleen maar erger gaat worden omdat zijn aanhangers wraak willen ofzo. Saddam is echt maar een heel klein schakeltje van het immens grote netwerk, dus beter gaat het er echt niet op worden.
 
kijk eens naar die foto...niet gewoon kijken maar naar zijn gezichtuitdrukking...die kerel is zelf nu volgens mij ook naar de tering...
mja eigenschuld...doe btw eens een gis...wat voor straf zou ie krijgen ?
 
Originally posted by KOBUS
Dan heeft ie best grote zakken :D

Enne die bush probeert alle landen met chemische wapens en alle gevaarlijke terroristische leiders aan te pakken...

Amerika wil gewoon het sterkste land van de wereld worden en niemand mag chemische wapens hebben anders worden ze afgepakt ed.

Maar hoeveel nucleare en chemische wapens heeft amerika zelf wel niet?

En wie gaat daar wat aan doen?

Ik vind het land Amerika en hun leider heel gevaarlijk.


Enne saddam hussein berechten? Laat hem los in een zaal vol met mensen die vanwege hem familieleden verloren zijn...

Kijken wat er van hem over blijftr :)


So what! Ik zie liever dat de VS alle chemische, biologische en nucleaire wapens op de hele wereld hebben, dan een of andere bananenrepubliek met een gestoorde dictator aan het hoofd.......

Dat afgeven om de VS/Bush altijd... Lijkt wel een trend te zijn, leg mij dan eens uit wat voor gevaar je in de VS ziet....??
Ik denk dat als de VN en vooral de VS er in slagen om van Irak een eerlijke en welvarende democratie te maken, dat dat nog wel voor een omslag in het midden-oosten kan zorgen en dat daar eindelijk eens een einde kan komen aan de dictatoriale regiems...

En dan nog over die onschuldige slachtoffers en het land dat zo in puin ligt.... Kom nou, 3/4 van het land kon de coalitie zo door rijden zonder slag of stoot. Het aantal slachtoffers en de schade van de verovering van Irak(met hitech oorlogsvoering) staat IN GEEN VERHOUDING tot conventionele oorlogen...
Tuurlijk komen er wel eens onschuldige burgers om doordat het Saddam regiem de huizen letterlijk naast militaire doelen liet bouwen, maar ik denk dat Saddam met één enkele gifgas aanval tegen de Koerden al voor een gelijk aantal slachtoffers zorgde....

Nee, wat jammer dat ie gepakt is!! |(
 
Originally posted by mendophir
Dat gejank om Bush geeft alleen maar aan hoe dom en napraterig jullie eigenlijk wel niet zijn... Bush doet goed werk in de vs, werk dat gedaan MOET worden, anders houd je moslimextremistische landen nooit onder de duim. Dat weten jullie, dat weet ik en dat weet Bush zelf gelukkig ook...

Bush voelt zich een beetje een wereldheerser --> jammer van 'm! Hij mag dan wel een groot, machtig en invloedrijk land zijn maar als hij nu niet eens alleen aan zichzelf dacht. Dacht je nou echt dat hij op zijn werkkamer zat en dacht: Ach gossiej, die arme Irakezen. Nee man! Gewoon puur machtsvertoon naar mijn idee. Met het geld dat deze oorlog heeft gekost kan Bush zoveel andere nuttige dingen doen.

Geraamde kosten

Verder, nadat ze het hele land naar de tering hebben geschoten, zitten ze nu massaal te springen om te helpen bij de opbouw van het land. Internationale hulpgelden die de VS voor een zeer groot deel gaat innen, onder het motto: Wij hebben het meeste gedaan, dus mogen wij de mooiste klusjes opknappen, uiteraard tegen een mooie vergoeding!

En dat Bush ook goede dingen doet, natuurlijk, daar is geen twijfel over mogelijk, en deze oorlog heeft ook zeker goede dingen met zich meegebracht, maar zoals Johan het ooit mooi zei: Ieder voordeel heeft z'n nadeel!

En ik vind, dat de nadelen groter zijn dan de voordelen in deze zaak! Wil je deze nadelen niet zien mendo? Of ben je van mening dat ze er ECHT niet zijn?

Greetz Arthur ! :)
 
Originally posted by KOBUS
Dan heeft ie best grote zakken :D

Enne die bush probeert alle landen met chemische wapens en alle gevaarlijke terroristische leiders aan te pakken...

Amerika wil gewoon het sterkste land van de wereld worden en niemand mag chemische wapens hebben anders worden ze afgepakt ed.

Maar hoeveel nucleare en chemische wapens heeft amerika zelf wel niet?

En wie gaat daar wat aan doen?

Ik vind het land Amerika en hun leider heel gevaarlijk.


Enne saddam hussein berechten? Laat hem los in een zaal vol met mensen die vanwege hem familieleden verloren zijn...

Kijken wat er van hem over blijftr :)

9||6
 
Back
Top