saddam gepakt....

Originally posted by KOBUS

Hij wilde de oorlog winnen die zijn vader niet kon winnen

Hij wilde gewoon de klus afmaken. Het is nu denk ik wel bekend dat al waren de Amerikanen tijdens de golfoorlog tot Bagdad doorgedrongen dat die Saddam nu allang in een hokje van 5 bij 5 zat.

Maar Bush Sr. wilde de risico's niet nemen, iets waar zijn zoon voor heeft moeten boeten. Bush Sr. heeft toen echt een grote misstap begaan.
 
goed dat ze hem hebben...


vraag me alleen af wat ze er nu mee gaan doen, uitleveren aan den haag; of ook laten wegrotten @ guantamo :?
 
Laat ze um maar lekker daar houden , anders heb je kans dat die randdebielen hier aanslagen gaan plegen...

Niet echt zin in , jij? :p
 
ze zeggen dat ze DNA testen hebben gedaan om zn identiteit te bevestigen
wat ik me dan afvraag: hoe kwamen ze dan aan DNA van Saddam?
en hoe wisten ze zeker dat dat echt was?

maarjaa... we w8en af 8P
 
Nou dat DNA hebben ze een keer ergens opgepikt. Niet zo boeiend. Dus het is hem daar kun je nu zeker wel van uitgaan.

Ik vraag me nu af wat er van dat Irak gaat worden. Ze moeten eens opschieten met een neiuw iraaks bestuur of iraakse overheid aan te maken, zodat ze weer voor zichzelf kunnen gaan zorgen, want zoalng die buitenlandse militairen daar nog moeten zitten lopen ze alleen maar onnodig risico voor een of ander kutland.
 
Mja, het had echt ideaal geweest als ze iets van DNA hadden van ehmm, bijv een zoon ofzo....

Potverdikkie! Dat hebben ze :)

Originally posted by henkowz
ze zeggen dat ze DNA testen hebben gedaan om zn identiteit te bevestigen
wat ik me dan afvraag: hoe kwamen ze dan aan DNA van Saddam?
en hoe wisten ze zeker dat dat echt was?

maarjaa... we w8en af 8P
 
Dat gejank om Bush geeft alleen maar aan hoe dom en napraterig jullie eigenlijk wel niet zijn... Bush doet goed werk in de vs, werk dat gedaan MOET worden, anders houd je moslimextremistische landen nooit onder de duim. Dat weten jullie, dat weet ik en dat weet Bush zelf gelukkig ook...
 
Ze kunnen allebei mn kont kussen..

En wat ik me afvraag:
Waarom hebben ze gewoon nou niet die Saddam afgeknald in dat gat en meteen volgegooid met cement ?
 
Hoorde net op CNN dat ie 750.000 amerikaanse dollars bij zich had, op het moment dat hij werd gearresteerd :eek:

Verder vind ik hem wel een beetje een lafaard :rolleyes: Zijn 'leger' kreeg van hem de opdracht om zelfmoord te plegen als zij gepakt zouden worden door de vijand, en wat doet ie zelf? Hij laat zich zonder slag of stoot pakken in een keldertje een paar km van zijn geboorteplaats af :|
Zijn zoons hebben zich zelfs de dood ingevochten toen ze bijna werden opgepakt :D

Mja, wel beter dat ie is opgepakt.... Nu Osama nog!
 
Originally posted by cheese power
das te makkelijk

hij moet ook boeten voor wat hij gedaan heb en dat doe je nie door hem simpelweg af te knallen
En wat denk je ?
Dat hij nu een cel met een plee krijgt waar die alleen maar water en brood krijgt ?

Hij krijgt nu een speciale cel met normaal lekker warm eten en een kamer met een fijn bed en een relaxte tv..

Je snapt toch ook dat je hem niet zomaar in een normale cel kunt gooien want dan wordt die meteen afgemaakt door een of andere gek.

Nog beter als dat gat waar die paar maanden heeft gezeten !
 
Back
Top