gepakt voor vuurwerk en nu ?

Ik had het gisteravond :|
Ik loop daar samen met mij broertje :L en was wat nitraten aan het afsteken.
Ineens komt er een politiebusje de hoek om, ik schrik me de tering, ik denk nu ben ik de lul.
Maar me broertje zegt zo, kom wegrennen. Maar van mijn scootertijd vroegah :) wist ik nog dat als je wegrent/wegrijdt ze helemaal 8er je aankomen.
Dus ik zeg zo, nee gewoon doorlopen alsof er nix aan de hand is. Parkeert die jute dat busje zo naast ons op de parkeerplaats. Mijn hart sloeg zowat over want met dat illegale vuurwerk hang je echt. Zet ie zijn motor uit en ik loop rustig door. Die jute wachten en wonder boven wonder liet hij ons lopen. Ik vatte er nix van maar ik heb wel kkmazzel gehad.
Ik wacht nog wel ff tot morgen want ik heb echt geen zin in halt/boete :D
 
hier zijn de helden ook al bezig, pak astronauten gekocht en 'knallen' maar, moet dan ook weer zonodig voor m'n deur. dus daarnet maar ff een vlindertje neergegooid, al die mannetjes 'ajo, ajo, wat was dat' :p
 
Net zaten er 4 gassies vuurwerk af te steken in zo'n bospaadje :p :)
Wij ff ons vuurwerk thuis gebracht en de politie gebeld werden ze allemaal gepakt :D
Wij hadden namelijk ruzie met ze echt mooi, 10 minuten nadat we gebeld hadden kwamen we al, wij kijken van heel ver weg :p
 
ik ben dus ook gepakt

op sgool hadden ik en nog iemand een nitraat in flesje gedaan en aangestoken
maar er was een leraar die heeft aangifte gedaan en moesten we op politie buro komen
en nu heb ik taakstraf bij halt van 6 uur
4 uurwerkstraf (heb ik net vanochtend gedaan moest papier prikken (gelukkig geen vuurwerk vegen na oud en nieuw)
2 uur voor een werkstuk ( is een stapel flinke blz met vragen zoals lees een tekst bericht en maak de vragen)

maarja eigenlijk wist ik ook wel dat ut nog een keer zou gebeuren loop hier al vanaf 2 maand van te voren vuurwerk af te steken zoals nitraten en strijkers en af en toe vlinders

en heb ook laatst een waarschuwing gekregen we waren met 3 bussen aan ut carbit schieten
maar waren groentjes dus kregen waarschuwing
 
met luilak een bom gemaakt van overgebleven vuurwerk en voor het politie buro gegooit
3 maanden later kwamen ze aan me deur en heb ik 4 dagen in de cel gezeten :S
heb nu een boete van 500 euro voor de schade en al mijn andere vuurwerk ( totaal nog 40 kg dat ik overhad ook in beslag genomen word binnenkort nog voorgeleid dus dit jaar maar geen vuurwerk meer kost me al genoeg
 
haal ik gisteravond net mijn bestelling op: 5 doosjes jbcw's , 4 pakjes Bollers, 2 lawine pijlen, rijd ik langs het bos, denk even bollertje testen :X

komt er uit het bos een busje van de blauwe petjes bende :|

dus ik ga er rustig vandoor, rijden ze me achterna :X

wordt ik aangehouden voor zonder licht rijden :p

"U mag gaan lopen meneer"

:X
 
Sander said:
Ik vind het gewoon kansloos, dat je jezelf als 16/17/18 jarige, niet kan beheersen, met vuurwerk afsteken tot oudjaarsdag...

Zoek vrienden, zullen we maar zeggen.................. -:-

Is toch gewoon lachen, k vind het juist leuker om voor oudjaarsdag vuurwerk aftelaten.. dan zit er tenminste spanning in.. lekker wegrennen voor de politie :+ En over vrienden wij staan gewoon met dik 20 man buiten savonds vuurwerk aftelaten............ -:-
 
Back
Top