gepakt@rollerbank.. :(

Status
Not open for further replies.
De laatste keer dat ik was gepakt, had ik net een week due plus en alles eronder. In totaal 325 euro boete, dat deed ook wel ff pijn1 (en boven 2 kw is trouwens 226 euro), maar ik was ook achtervolgt door ze. Is te hopen dat je mazzel hebt, en hard rijden kost gewoon geld moet je maar denken.
 
goddamnit.. nogal wisselende verhalen dus.. 225 zou echt HARD zuigen... :( :( :X 8P
ik ga nu werken, alvast wat reserve hebben :D 8P
misschien de vakantie ook maar gaan werken.. en dat allemaal voor deze fokkin onzin he :| :(
 
Originally posted by Eric
Volgens mij ben je de 3e keer pas de lul :eek:

ben al 3 keer gepakt met teveel vermogen. > 2 kw .. Heb hem nog steeds. Al je voor de 3de keer gepakt word, dan moeten ze je wel te hard hebben zien rijden, om hem in beslag te nemen. Is dit niet het geval dan mag je hem houden... Like me
 
Fucked up .. al die boetes

Bij mij in Hoorn ook vorige week , stonden ze er ook 3 dagen

Ik ben gelukkig niet gepakt maar een vriend van me wel die net ze 50evo eronder had gezet.. , hij had 2,5 kw

boete moet hij ook nog afwachten
 
Weet iemand trouwens hoe lang het duurt voordat je je boete binnen krijgt als je hoger dan 2,0 kw hebt???
Want ben oktober vorig jaar op de bank gezet, maar heb nog niks gehad?? ( niet dat ik t erg vind, maar dan kan ik alvast wat geld opzij leggen ) :(
 
ik denk dat je niet kan zeggen hoe hoog de boete zal zijn omdat ie door de officier van justitie word bepaald

ik ben zelf in afwachting van 3 keer boven de 2 kw dus ...

als ik dit zo hoor neem ik me roxje toch maar niet mee naar berkel
 
Lijkt wel of ze overal aan het controleren zijn.. hier ook al dik een week..
Anyway het zuigt wel hard al die banken etc
Denk dat het door die nieuwe regel komt dat een agent verplicht is 138 bekeuringen te geven in een jaar want anders ligt ie eruit ofzo.
 
maar ik hoor er nix meer van die boete van 4 maande gelede ook dik 2kw, :p maar ik heb nog nix gehad en dat van na 2x scoot pleite zij ie bij mij ook ik w nie wat nu waar is maar ik zie het wel :#
 
brommer van gijs is ook pas geleden over 2kw gegaan, ze gingen nog technisch onderzoek doen ook, dus hij is hem ff kwijt 8P
 
ik = ook gepakt. zag de wijzer. 1.8... 1.9..... toen liet ie gas los. toen zei die ja 1.8. toen kreeg ik een boete van 115 euro. eergister gebeurd. :| tis klote maar ja risico van het vak idd. :(

hij zei 3e keer dat je er op gaat ben je m kwijt. :|
 
Tjah, erg sucks, maar jah, wat is er aan te doen?

Een bezwaarschrift indienen: Ging alles volgens de regels?
Bij mij vorige week dus echt niet! Gelukkig was me shot eraf geblazen en reed ie met die R niet goed, had hem niet afgesteld, zodoende maar 1,6 (lucky bastard) Maar goed, het ging dus nie helemaal goed daar qua regelementen, ik de KLPD te driebergen gebeld, kreeg jongen dude aan de lijn ik me verhaal verteld, hij was er zeer verbaasd over, vond het niet kunnen en raadde me zeer sterk aan een goede nette bezwaarbrief te sturen, en zo proberen iets gedaan te krijgen...

succes verder
 
Heb niet het hele topic gelezen, maar was het toevallig op de straatweg? Was namelijk grootscheepse actie aan de gang.
 
ik ben al enige malen gewoon onder een bekeuring uitgekomen door een bezwaarschrift in te dienen, totaal opbrengst: 160 euro, toch mooi...

Beter kijk je of er aan de regels is voldaan zoals:

- Motor moet officieel 5 minuten warmgedraaid worden voordat hij vol wordt opengezet (Zal niet gebeurd zijn)
- Moet minimaal een persoon van 80 kilo opzitten
- EN de luchtslang moet aangesloten worden voor de koeling

Bij mij was alle 3 niet het geval...bezwaarschrift en klaar is kees,

Succes dude
 
ik ben vandaag ook gepakt had geluk maar 60 euro want mijne is niet egt opgevoerd.ik had 1.1.en k ben wel dom want was me certificaat en verzekerings papieren vergeten.maarja k ben er nog goed van afgekomen vind k zelf
 
Originally posted by mendophir

Beter kijk je of er aan de regels is voldaan zoals:

- Moet minimaal een persoon van 80 kilo opzitten

Succes dude

hoe moet je dit in hemelsnaam checken "Hallo meneer agent, bent u toevallig 80 kg of zwaarder 8P ".

Zonder dollen, lijkt mij iig een beetje moeilijk, hadden ze btw een ijkrapport? Anders is t helemaal kaasie om erondervandaan te komen.
 
Oh ja om nog iets bij te voegen dat wel boeiend is;
Naar ik weet nemen ze in de omgeving Rotterdam nooit scooters in beslag en geven ze alleen een boete. Voor de rest moet je minimaal DRIE keer gepakt zijn. Ze zeggen echt van alles. Met een ontgrensde SR2000 heeft meneer agent me ook eens een keer verteld dat ik hem de volgende keer kwijt was...(1.6 kW). En verder heb ik gehoord dat de politie geen voertuigen meer in beslag mag nemen naar aanleiding van een rollenbank. Je krijgt gewoon een immens grote boete na de derde keer (reken op een paar honderd).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top