gepakt voor vuurwerk en nu ?

zenith_ust said:
verklaar nader


nou dat heeft hij mij al uitgebreid vertelt, de laatste uitvinding is een opgevoerde proppenschieten die met een elastisch draadje en 3 katrollen aan de v-snaar word bevestigd (moet je nagaan t op een auto (meerdere v-snaren!)) vervolgens kan je de nimbus v2 beta er op aansluiten en als je dan 2x op de achterrem trapt gevolgt door 3x je helm tegen je beenscherm aan te hengelen gooit die (nimbus v2 beta) automatisch 5 (brandende) rotjes in de proppenschieter en als je dan gas geeft trekt de v-snaar met een enorme kracht, met dank aan de katrollen, een jengel aan de 'ballon' van de proppenschieter en schiet het weg. WAARSCHUWING: GEEF OP TIJD GAS ALS JE DE NIMBUS MANOEUVRE UITVOERT, MITS U VAN UW V-SNAAR HOUDT! Om te richten kunt u ook een extra kickstart, met voorkeur die van een heuze Kymco DJ-y, kopen en monteren op de accu. trapt u naar rechts dan gaat die naar recht (pas op voor voeten en/of beenschild!). Montage van proppenschieter is geheel naar keuze en om het nog makkelijker voor u te maken krijgt u er bovenop ook nog eens een gratis verlengsnoer van 8 meter meegeleverd.

Ik hoop bij deze u voldoende te hebben ingelicht. Voor eventuele vragen kunt u altijd de optie PM gebruiken.

Met vriendelijke groeten,

Tokkie bv.
 
8P wat een verhaal :p

3 jaar terug ook bij halt geweest, ik moest een 'werkstuk' maken :p over krantenknipsels en dat soort onzin. Maar kdenk dat jij een strafke van 6u krijgt, als het mee zit niet 1jan. gewoon ff afwachten dus :) ik vond et best leuk halt 8P
 
haha dat halt is echt kinderachtig het steelt geen drol voor een werkstuk maken net of je op de middelbare school zit

wat ik nog wel weet is dat in mijn woonplaats een keer leuke actie was wie vuurwerk te vroeg afstak kon 1 nacht met oud en nieuw doorbrengen ongelofelijk maar waar

naar mijn weten was er maar 1 iemand die heeft gezetten toen LOL
 
Ik kreeg 4 jaar geleden ook Halt straf voor vuurwerk.. je krijgt eerst een gruwlijke video tezien.. en daarna moest ik 2 uur sneeuwschuiven
 
Ik vind het gewoon kansloos, dat je jezelf als 16/17/18 jarige, niet kan beheersen, met vuurwerk afsteken tot oudjaarsdag...

Zoek vrienden, zullen we maar zeggen.................. -:-
 
ehm ik denk dat je wel gematst ordt want anders is dit vet zielig man maarja politie kennede die zijn zielig en anders nk ik uurtje vegen ofzo!!

mzsls
 
Ik ben een keer met carbit gepakt en met patronen. Moest eerst een film kijken bij halt, daarna een verslag schrijven over die film:L en toen nog 6 uur vegen.

Ik kreeg ook nog een boute maar ik weet echt niet meer hoeveel dat was..
 
nog nooit gepakt, wel iemand die ik ken
die mogool was vuurwerk aant afsteken en er komt een juut aan, zegt ie, wil je der ook 1 afsteken -.-
vraagt die juut "wat we aan het doen zijn" zegt die gast gewoon een btje vuurwerk afsteken,
die juut nam het vuurwerk in beslag dus die gast naar huis en 5 min later is hij met een nieuwe hoeveelheid vuurwerk door diezelfde juut opgepakt.
ook hij moest naar halt
 
volgens mij als je nu gepakt wordt voor vuurwerk moet je gaan vegen en opruimen op nieuwjaarsdag.. dat is wat ik op het nieuws hoorde.. zelf gelukkig geen ervaring mee :)
 
Ik ook niet gewoon flikkers hard rennen en ff de boel verkennen waar je gaat afsteken.. Een A-team vluchtmachine bouwen voor als het rennen niet meer lukt en dan is er niets aan het handje..:W
 
Back
Top