Michel@NRGMC2
Well-Known Member
PS kben 2 maanden gelee aan gehouden en heb nog nix thuis gekregen van boete of wa, hoe lang ken da duren???? [/B]
maat van me had 3,5 maand gelede boete gehad.........nog steeds nie in de brievebus......
PS kben 2 maanden gelee aan gehouden en heb nog nix thuis gekregen van boete of wa, hoe lang ken da duren???? [/B]
Originally posted by Lennox
hoe moet je dit in hemelsnaam checken "Hallo meneer agent, bent u toevallig 80 kg of zwaarder 8P ".
Zonder dollen, lijkt mij iig een beetje moeilijk, hadden ze btw een ijkrapport? Anders is t helemaal kaasie om erondervandaan te komen.
Originally posted by Jasper
brommer van gijs is ook pas geleden over 2kw gegaan, ze gingen nog technisch onderzoek doen ook, dus hij is hem ff kwijt 8P
Originally posted by Michel@NRGMC2
maat van me had 3,5 maand gelede boete gehad.........nog steeds nie in de brievebus......
Originally posted by DwAAs
Lijkt wel of ze overal aan het controleren zijn.. hier ook al dik een week..
Anyway het zuigt wel hard al die banken etc
Denk dat het door die nieuwe regel komt dat een agent verplicht is 138 bekeuringen te geven in een jaar want anders ligt ie eruit ofzo.
Originally posted by Alexander
all in the game
aha, dat valt nog wel mee die boete.
en dat voorkomen, wat houd dat in, weet jij dat? want ik dus echt flink over de 2kw heen als ik op de bank moet, en zit in rdam op school, dusss... ben zeg maar beetje aan het kijken wat me te wachten staat
mzzls
joost
Originally posted by lonneker
ik denk dat je niet kan zeggen hoe hoog de boete zal zijn omdat ie door de officier van justitie word bepaald
ik ben zelf in afwachting van 3 keer boven de 2 kw dus ...
als ik dit zo hoor neem ik me roxje toch maar niet mee naar berkel
Originally posted by JaguaRox
PM van j00st:
En, verwachtingen uitgekomen ?
Originally posted by Sander
doed...
een paar dingen op een rijtje:
1 je wil hard rijden
2 je wil een straatscooter hebben
3 je wil niet gepakt worden.
DIE DINGEN GAAN NIET SAMEN!!! of een straatscooter, of hard rijden.
als je snel en vaak rijd, heb je meer kans gepakt te worden, klaar, punt uit.
wil je hard rijden, zal je hem nog maar incidenteel kunnen gebruiken.
zoals xander al zei: Its all in the game.
je hebt dit risico genomen, toen je er aan begon, en dat is juist het feit, waarom het zo leuk en spannend is.
Sander
btw: vriend van me met 2.0 Kw + is ook gepakt, en heeft een €300 boete gehad....(schrale troost)
btw2: TIP!: ff iets extra werken vd vakantie