saddam gepakt....

Originally posted by KOBUS
Wat ik bedoelde is dat ze dit op een minder omslachtige manier hadden kunnen doen.

Maarja oorlogsbewuste meneer bush moest zonodig weer als een klein kind oorlogje gaan spelen

Hij wilde de oorlog winnen die zijn vader niet kon winnen

hier ben ik het idd 100% mee eens :)
 
Originally posted by cheese power
deels mee eens

dat hij "gepakt" is vind ik goed
dat geld beter besteeds had kunne worden jah ook
ze gaan ws met de eer strijken jah
er hadden veeel meer onschuldige mensen omgekomen als hij nog lekker met ze bewind door ging

Helemaal mee eens :)
 
ik vind het goed dat ie gepakt is, en wat is dat voor een gelul dat dat geld beter besteed kan worden.... een land is vrij van een dictator, wat is er beter dan dat?
 
Ik wil hem op tv zien , lekker dat ie gepakt is..

Maar nog iets , dat land is echt mooi naar de tering , iedereen op straat staat met automatische geweren te knallen :S
 
Originally posted by Jasper
ik vind het goed dat ie gepakt is, en wat is dat voor een gelul dat dat geld beter besteed kan worden.... een land is vrij van een dictator, wat is er beter dan dat?

amen, land verwoest, wat een onzin :D
 
jah en bush is nu ook weer met syrië bezig over chemische wapens enz

anders zouder er weer gevolgen komen sinds die busch er is hebben we alleen maar maar een oorlogsgeile wereld macht aan de vs
 
Originally posted by KOBUS
Jammer dat ze hem gepakt hebben............

Gaan die fucking amerikanen gelijk met de eer lopen strijken en vertellen dat die oorlog niet voor niet is geweest ed.

Wat ze wel vergeten te vertellen dat er miljarden dollars aan deze oorlog zijn gespendeerd die veel beter besteed konden worden, dat ze bijna een compleet land verwoest hebben en dat er vele onschuldige slachtoffers gevallen zijn.

Beter worden bush en zijn kontenlikkertje blair nu vermoord, dan osama bin laden nog en de wereld is machtsgestoorde debielen vrij

Beter dat ze mensen in Irak blijven martelen he...

Beter dat ze mensen onder druk zetten.

Beter dat ze familieleden van mensen vermoorden omdat ze hun mening geven.

Wij leven in nederland, wij kennen dit soort dingen niet, wij weten nie hoe het voelt om onder druk te staan.


Om wat voor reden dan ook dat er met Irak oorlog is gevoerd maakt me niet uit.....
 
Wel slechte vermoming hoor:)
saddammb1.jpg


Vind het wel beter dat ie gepakt is.
 
ik vind t allemaal wel best, lekker boeiend, ik wou net supercross op rtl gaan kijken, komen in 1 keer die apen op tv.... sjonge jonge homos
 
Back
Top