zelf denk ik niet dat je hem terug krijgt.
ik heb ongeveer hetzelfde gehad, reed op autoweg, (5 uur sochtends, verw8 je geen politie langs de kant), auto langs de kant met laseren (denk ik), ik moest er wel langs, kon nergens meer afslaan.
goed, achter me aan met zwaailampen en na een paar minuten toen ie me inhaald kreeg ik een stopteken door zo;n foon, maar ik reed gewoon door (was vlakbij een mooi dorpje). voor me reed een auto die op een gegeven moment gas losliet, waardoor ik ook zachter moest gaan.
omdat de auto naast me reed moest ik dus wel naar rechts(de b-weg). ik ging dus vol in mijn remmen. auto 1 tel later ook, agent stapte uit, maar ik ging door de berm. even later stond ik weer op om mijn scoot te pakken, maar die deed het niet.
bleek een kuil in het gras te zitten van een halve meter breed en een meter diep.
in eerste instantie kreeg ik mijn scoot niet meer terug, maar omdat ik mijn scooter perse nodig had voor mijn werk (anders vervoerprobleem) kreeg ik hem een week later terug.
ik reed op de autoweg, omdat op de b-weg allemaal slingers zitten. omdat ik zelf weinig licht op mijn scoot heb en zwart vizier heb en de weg slecht verlicht is (ik vond risico te groot om daar te rijden) reed ik dus op de autoweg.
ik kreeg die dag 1 boete mee (negeren van stopteken) de rest weet ik allemaal niet, komt nog.
dus veel succes.
ow jah, je krijgt er ook nog wel 1 voor negeren van stopteken denk?