Gepakt wat nu, lees dit

just

Well-Known Member
Ik heb ook wat meegemaakt van het weekend! Ik reed van mijn werk met mijn net eenw eek oude setup (top 70 en evo krukas e.d.) rijd ik met 105 digi platliggend langs een politieauto en ook nog eens op de autoweg. Dus smeris kwam mij achterna, wat ik een beetje laat in de gaten had overigens. Hoor in een keer getoeter achter me en kijk om en zie jodenauto.
Ik tegen het verkeer in om de smeris af teschudden en 3 auto's in halen. Die smeris met zijn tdi ook dus. Toen gooide die hem voor mijn scooter en werd ik gedwongen af te slaan een andere laan in. Ik kan nog wel 5 minuten doorgaan, maar het komt erop neer dat ik klem ben gereden (kende de buurt niet goed daar), en dus mee moest naar het bureau.
Het volgede stond in de verklaring die naar justitie gaat:
3x max. snelheid binnen bebouwde kom
Inhalen waar het niet mag
over doorgetrokken strepen
tegen het verkeer in
door rood
rijden met verkeerde verlichting
begrenzer erop
ik ben vast nog wat vergeten maar zoals je ziet ben ik aan de beurt!
Nou staat mijn scooter op het bureau en ik hooop dat ik deze nog wel terug krijg, want dan kan ik hem tenminste standaard weer maken of verkopen!
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe zorg ik ervoor dat ik mijn scoot terugkrijg!
Ik heb echt pech gehad, setup zat er nog geen week onder!
 
Advertisement - register to remove this

Dat denk ik ook ja,maar wat gaat er dan gebeuren, ik wil best echt weet ik het hoeveel boetes krijgen, maar mijn scoot wil ik gewoon terug om hem te verkopen (als ik dat al kan, blijft vet) of gewoon helemaal standaard rondkachelen.
Ik hoop echt dat ik hem terugkrijg, ga vandaag langs bureau denk ik en even die ambtenaren daar gek maken!
 
een vriend van mij kreeg ook een lijst met boetes, hij had polini 70 en werd ook met een ongeveer vergelijkbare snelheid gepakt, hij kreeg alleen wel zijn scooter terug, hij had ongeveer 1100 gulden aan boetes.
 
Nee daar denk je ook echt aan op zo'n moment, wat er wel niet kan gebeuren! Je wilt gewoon ontkomen zo snel mogelijk, troep zat er verdomme een week onder gek!
 
Nee natuurlijk ben ik er niet trots op, waar slaat dat nou op! Zeker nog nooit politie achter je aan gehad?
Als je net met veel te hard langs ze rijd dan stop je niet even, want dan weet je zeker dat ze niet alleen je certificaatje controleren! Ik wou ook alleen weten of iemand weet of ik misschien mijn scooter nog terugkrijg!
 
Waarom niet? Er zijn genoeg gekken die alles doen om bij de politie weg te komen. Als je dat lukt heb je mazzel, als je gepakt wordt naaien ze je veel harder. Sja... het zijn de keuzes die je maakt in het leven :p Ik zou het iig niet doen.
 
Jaaaaa :) Ik heb nu ook even denken... 3 achtervolgingen gehad, stoer heh :) 1 kan ik me niet meer bedenken maar k dacht dat ik er 3 had gehad, die ene zal wel heel kort zijn geweest. Die ander heb ik weleens gepost hier, en die andere was half jaar terug, savonds, en ook best kort :) Dus daaruit kun je concluderen dat ik ook liever wegrij dan "even me certificaat laat controleren" ennuh... auto's moet je nooit voor stoppen, is echt te makkelijk, vooral als er een doos achter het stuur zit ofzo... Ik vond het wel kickuh die laatste keer, maja ik was dus ook neit gepakt :)

Dam nwat dwaal ik aarzig af zeg 8P
 
Ist t stoer om te stoppen en een dikke boete te incasseren :?
Tis gewoon aarzig om zo je leven en dat van een ander opt spel te zetten maar om het nu stoer te vinden om te stopppen slaat ook nergens op.
 
Nee idd, ik zie de conectie ook niet? Tis idd niet echt verantwoord weg te rijden, maar zo nu en dan meot het kunnen, natuurlijk niet als je hiervoor door rood moet rijden, tegen het verkeer in, etc. etc.
 
105 digi?op een autoweg?daar mag je toch maar 80 ?lijkt me hard zat dus blijf gewoon 80 rijden dan he..kun je ook geen wouten inhalen...was het een undercover ofzo dat je hem niet zag want ik vind het nogal dom om een politie auto in te halen?
 
JaguaRox,

Heeft niks met trots te maken. Als jij weet dat je zwaar de lul gaat zijn, probeer je alles te doen om de politie af te schudden.

Hij is niet bewust door rood gereden etc.


Of stop jij braaf voor de politie?
 
Je doet toch gekke dingen als de politie achter je aan zit, ik schrik soms nog wel is als ik in me auto zit en volkomen legaal rondrijdt.
Ook ik ben achter na gezeten in de nacht toen ik uit me werk op de kartbaan kwam, toen ik ze zag reed ik gewoon de berm in zo erg schrok ik en dacht ohh shit wegkomen want anders ben ik de lul, en ga je echt niet nadenken dat je iemand in gevaar brengt ofzo..
 
Back
Top