just
Well-Known Member
Ik heb ook wat meegemaakt van het weekend! Ik reed van mijn werk met mijn net eenw eek oude setup (top 70 en evo krukas e.d.) rijd ik met 105 digi platliggend langs een politieauto en ook nog eens op de autoweg. Dus smeris kwam mij achterna, wat ik een beetje laat in de gaten had overigens. Hoor in een keer getoeter achter me en kijk om en zie jodenauto.
Ik tegen het verkeer in om de smeris af teschudden en 3 auto's in halen. Die smeris met zijn tdi ook dus. Toen gooide die hem voor mijn scooter en werd ik gedwongen af te slaan een andere laan in. Ik kan nog wel 5 minuten doorgaan, maar het komt erop neer dat ik klem ben gereden (kende de buurt niet goed daar), en dus mee moest naar het bureau.
Het volgede stond in de verklaring die naar justitie gaat:
3x max. snelheid binnen bebouwde kom
Inhalen waar het niet mag
over doorgetrokken strepen
tegen het verkeer in
door rood
rijden met verkeerde verlichting
begrenzer erop
ik ben vast nog wat vergeten maar zoals je ziet ben ik aan de beurt!
Nou staat mijn scooter op het bureau en ik hooop dat ik deze nog wel terug krijg, want dan kan ik hem tenminste standaard weer maken of verkopen!
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe zorg ik ervoor dat ik mijn scoot terugkrijg!
Ik heb echt pech gehad, setup zat er nog geen week onder!
Ik tegen het verkeer in om de smeris af teschudden en 3 auto's in halen. Die smeris met zijn tdi ook dus. Toen gooide die hem voor mijn scooter en werd ik gedwongen af te slaan een andere laan in. Ik kan nog wel 5 minuten doorgaan, maar het komt erop neer dat ik klem ben gereden (kende de buurt niet goed daar), en dus mee moest naar het bureau.
Het volgede stond in de verklaring die naar justitie gaat:
3x max. snelheid binnen bebouwde kom
Inhalen waar het niet mag
over doorgetrokken strepen
tegen het verkeer in
door rood
rijden met verkeerde verlichting
begrenzer erop
ik ben vast nog wat vergeten maar zoals je ziet ben ik aan de beurt!
Nou staat mijn scooter op het bureau en ik hooop dat ik deze nog wel terug krijg, want dan kan ik hem tenminste standaard weer maken of verkopen!
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe zorg ik ervoor dat ik mijn scoot terugkrijg!
Ik heb echt pech gehad, setup zat er nog geen week onder!