This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #19

Fun: Rijbewijs eindelijk ophalen deze week /Shifu: geen motor maar kan er een 'lenen'.
Shit: MacBook overleden
Fun: iMac er voor in de plaats :+

Ik kan wat regelen met mijn stagebedrijf. Komt wel goed dus.
Ik zit in de Nieuwestraat, vlakbij de pondjesbrug zeg maar

Ah mooizo! Je gaat een mooie tijd tegemoet. De Nieuwestraat is de leukste straat voor studenten! Welk huis zit je? 3-5, 7 of 11?
Ik heb er ook nog gewoond. -:-

De muziek die ze draaien is goed ja, alleen doordat ze IEDERE dag hetzelfde draaien heb ik nu een hekel aan U2, Red Hot Chili Peppers en Queen :|

Shit: Jaaaren niet op dit forum geweest
Fun: Nog steeds dezelfde mensen en oude bekende die hier op zitten
Shit: Maandag aangereden met de scooter
Shit: Beta kwArk total loss finacieel
Fun: Hoop redelijk wat centjes terug te krijgen van verzekering en dat gebruiken voor mijn golf 3 gti 20 jaar editie

Jaren niet ? Volgens mij ben je net een jaartje weg geweest, en godverdomme wat waren we daar blij om. Heb je je vriendje Wesking ook weer meegenomen ?

Shit: Iemand die zegt 'jaren niet op dit forum geweest' en hem als de dag van gisteren herinneren.
Shit: Ik word oud

Jaren niet ? Volgens mij ben je net een jaartje weg geweest, en godverdomme wat waren we daar blij om. Heb je je vriendje Wesking ook weer meegenomen ?

was 14, nu 17, volgens mij is dat meer dan 1 jaar vriend.

Heerlijk, krijg nog altijd dezelfde reacties zonder enige aanleiding daarvan. Wesley komt hier niet meer

Dat is 3 jaar geleden, en je bent niet eens 3 jaar geleden geregistreerd. Overdrijven is ook een vak natuurlijk, Loek ik heb hetzelfde probleem ;(

Shit: klagen over oud worden ben godver pas 22 :+
Fun: Zometeen naar de Horecava in de Rai voor m'n baas .