Fun/Shit Topic #19

Fun: Rijbewijs eindelijk ophalen deze week /Shifu: geen motor maar kan er een 'lenen'.
Shit: MacBook overleden
Fun: iMac er voor in de plaats :+

Ah mooizo! Je gaat een mooie tijd tegemoet. De Nieuwestraat is de leukste straat voor studenten! Welk huis zit je? 3-5, 7 of 11?
Ik heb er ook nog gewoond. -:-

De muziek die ze draaien is goed ja, alleen doordat ze IEDERE dag hetzelfde draaien heb ik nu een hekel aan U2, Red Hot Chili Peppers en Queen :|

Shit: Jaaaren niet op dit forum geweest
Fun: Nog steeds dezelfde mensen en oude bekende die hier op zitten
Shit: Maandag aangereden met de scooter
Shit: Beta kwArk total loss finacieel
Fun: Hoop redelijk wat centjes terug te krijgen van verzekering en dat gebruiken voor mijn golf 3 gti 20 jaar editie

Jaren niet ? Volgens mij ben je net een jaartje weg geweest, en godverdomme wat waren we daar blij om. Heb je je vriendje Wesking ook weer meegenomen ?

Jaren niet ? Volgens mij ben je net een jaartje weg geweest, en godverdomme wat waren we daar blij om. Heb je je vriendje Wesking ook weer meegenomen ?

was 14, nu 17, volgens mij is dat meer dan 1 jaar vriend.

Heerlijk, krijg nog altijd dezelfde reacties zonder enige aanleiding daarvan. Wesley komt hier niet meer ;)

Dat is 3 jaar geleden, en je bent niet eens 3 jaar geleden geregistreerd. Overdrijven is ook een vak natuurlijk, Loek ik heb hetzelfde probleem ;(

Shit: klagen over oud worden ben godver pas 22 :+
Fun: Zometeen naar de Horecava in de Rai voor m'n baas .

Back