This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #19

Fun: morgen ochtend vroeg naar Winterberg samen met m'n vriendin voor 2 dagen. Warm worden voor Gerlos.
Fun: over 4 weken naar Gerlos

Shit: pas over 4 weken naar Gerlos

Shit: Volledig naar de getver op de verjaardag van de broer van m'n vriendin, heerlijk beeld van mezelf weer neergezet
Shit: Morgen...
Fun: fuck it

Maat van me vliegt ook bij Lion-Air 3700 dollar in de maand leven als een koning. Maar als je ooit terug wil naar een EU maatschappij kan je het vaak vergeten..

Bedankt allemaal, ben erg blij mee !!
Eerst maar eens de MCC cursus doen en dan op zoek naar een baan.
Ryanair neemt vanaf maart mensen aan met de nieuwe EASA licenses aan, iets waar ik nu op moet wachten !!

3700 USD bruto? Daar ga je je opleiding niet van terugbetalen lijkt me...

110K is je studie schuld dan nog is een type rating van 30K totaal 140K. Hij woont nu ook in Indonesië dus qua levensonderhoud ben je natuurlijk niet veel kwijt. Je betaald sowieso iets van 600 euro aan rente.

Studieschuld is zonder typerating al boven de 140k, je bent al 30k aan levensonderhoud onderdak (VS) en verzekeringen kwijt.
Met type/line/base training zit je eerder op de 200k.

Mijn zwager doet ook een piloten opleiding, mag toch wel hopen dat je met enige ervaring meer dan 3700 usd gaat verdienen als ik sommige bedragen wel eens hoor.

Fun: Maandagavond in het zeeuws indoor kart kampioenschap 3e en gisteravond in de competitie met het werk 3e geworden
Fun: garagebox gehuurd voor de vti
Fun: einddemper besteld voor de vti.
Shit: Past dat ding weer niet. Die bedrijven weten soms ook niet wat ze verkopen, als ze maar kunnen verdienen aan die rommel.