[5th] Douwe
Lets Hiv...
Sterkte!
Thx mensen.
Oorzaak is tot nu toe nog totaal wazig. Telegraaf had wel iets in de krant dat die zou handelen in nep motorpakken uit Belgie. Verklaart wel een beetje wat dingen, maar nog een boel onduidelijk en wazig. Hoop dat de waarheid boven water komt. Vrijdag nog met hem weg geweest naar een klant en een ijsje zitten eten. Maandag nog mee staan ouwehoeren en de dag er op is die dus weg.
Dagje crossen zou die niet onderuit komen heb ik hem gezegd, want dat had die beloofd. Maar dat zal dus ook niet meer lukken
Shit: kwam er te laat achter dat kevin hart naar NL kwam.
shit: 12 sept treed hij op in HMH (mijn verjaardag)
shit: kaarten uitverkocht
Fun: me broertje was me voor en had kaarten besteld voor me verjaardag
Fun: beste kado ooit imo
shit: 12 sept is nog ver :'(
Ik weet hoe je je voelt. Ik kan niet meer zeggen dat je echt de tijd ervoor moet nemen en niet 'gewoon door moet gaan'. Als je snapt wat ik bedoel
Gecondoleerd..
Fun: Met de taxi
Waarom fun? Omdat het een gele Ferrari 360 challenge stradale was! was een of andere actie van 'n dealer hier in Jakarta. Kon zo instappen en half uur lang genieten om daarna als een baasch uit te stappen bij de grootste mall van Indonesie. Kkvette ervaring! Oh, was gratis:7! Binnenkort staat er een filmpje op Youtube omdat er in die auto een cam zat waar ze een compilatie van gaan maken.
Fun: Afgestudeerd :7
Gefeliciteerd!
Welke opleiding?