Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Thx mensen.

Oorzaak is tot nu toe nog totaal wazig. Telegraaf had wel iets in de krant dat die zou handelen in nep motorpakken uit Belgie. Verklaart wel een beetje wat dingen, maar nog een boel onduidelijk en wazig. Hoop dat de waarheid boven water komt. Vrijdag nog met hem weg geweest naar een klant en een ijsje zitten eten. Maandag nog mee staan ouwehoeren en de dag er op is die dus weg.

Dagje crossen zou die niet onderuit komen heb ik hem gezegd, want dat had die beloofd. Maar dat zal dus ook niet meer lukken :(

Ik weet hoe je je voelt. Ik kan niet meer zeggen dat je echt de tijd ervoor moet nemen en niet 'gewoon door moet gaan'. Als je snapt wat ik bedoel ;)
Gecondoleerd..

Shit: kwam er te laat achter dat kevin hart naar NL kwam.
shit: 12 sept treed hij op in HMH (mijn verjaardag)
shit: kaarten uitverkocht
Fun: me broertje was me voor en had kaarten besteld voor me verjaardag
Fun: beste kado ooit imo :P
shit: 12 sept is nog ver :'(

Kevin hart is echt een baas! Zou graag een keer heen gaan :W

Stuntsnuivah; gecondoleerd en sterkte ermee..

Ik weet hoe je je voelt. Ik kan niet meer zeggen dat je echt de tijd ervoor moet nemen en niet 'gewoon door moet gaan'. Als je snapt wat ik bedoel ;)
Gecondoleerd..

Zal morgen weer beginnen met werken. Zomervakantie was net begonnen voor mij en zou voltijd aan de slag. Zou vandaag beginnen, maar had er echt nog geen zin in. Zal het ritme toch weer wat moeten pakken dus begin morgen weer. Aankomende week nog 3 dagen naar Duitsland te stuntrijden, hopen dat dat ook nog wat "rust" geeft.

Fun: Met de taxi
Waarom fun? Omdat het een gele Ferrari 360 challenge stradale was!:D was een of andere actie van 'n dealer hier in Jakarta. Kon zo instappen en half uur lang genieten om daarna als een baasch uit te stappen bij de grootste mall van Indonesie. Kkvette ervaring! Oh, was gratis:7! Binnenkort staat er een filmpje op Youtube omdat er in die auto een cam zat waar ze een compilatie van gaan maken.

Fun: Met de taxi
Waarom fun? Omdat het een gele Ferrari 360 challenge stradale was!:D was een of andere actie van 'n dealer hier in Jakarta. Kon zo instappen en half uur lang genieten om daarna als een baasch uit te stappen bij de grootste mall van Indonesie. Kkvette ervaring! Oh, was gratis:7! Binnenkort staat er een filmpje op Youtube omdat er in die auto een cam zat waar ze een compilatie van gaan maken.

Vet :W

Fun: Afgestudeerd :7

Gefeliciteerd!

Welke opleiding?

SHIT: Achterlijke mongolen bij dat UWV werkbedrijf zeg.
Wil je graag aan het werk, word het je moeilijk gemaakt omdat je de naam van de contactpersoon niet meer weet en zo dus niet je sollicitatie toe kan voegen aan je werkmap.

Maar je wel verplichten om je sollicitaties online toe te voegen aan je werkmap, waar je dus VERPLICHT een contact persoon toe moet voegen.
JA HOE DAN!!

Zet er anders wel Fatima El Uitkering neer ofzo...

Hoe bedoel je werk het lekker in de hand om op je luie gat thuis te blijven en centjes te ontvangen.

Tinus ik weet er alles van. Werkt daar voor geen meter maar dat willen ze niet inzien.

Fun: Vanmiddag wezen zwemmen met paar maten
Shit: Je raad het al portemonnee nog in m'n zak zitten.
Fun: Zat alleen wat muntgeld in.

Status
Not open for further replies.
Back