Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Fun: vorige week woensdag geslaagd voor motorrijbewijs.
Shit: een week moeten wachten op een afspraak(vanmorgen dus)
Shit: niet weten dat je oude rijbewijs mee moet nemen.
Shit: om een fucking rijbewijs aan te vragen in de gemeente waar je woont. je oude mee moeten nemen. niet dat ze ff een nummertje opzoeken in de computer.
Shit: nieuwe afspraak
Shit: dinsdag pas 1ste optie.
Ja meneer u kunt ook een spoed afspraak maken dan is er waarschijnlijk vanmiddag nog wel plaats.
Rukkers

Dat je zelf niet weet dat je je oude mee moet nemen, is van jou een beetje dom hoor.

Shit/Fun: Na 4 jaar gesukkel met m'n knie eindelijk op de lijst voor een operatie aan m'n knie.
Shit/Fun: 2 mogelijkheden: Eén operatie met zo'n 2/3 maanden herstel. Of twee operaties waardoor 't 6-9 maanden gaat duren voordat alles weer goed gaat.
Ze weten pas welke 't wordt als ze m'n knie open gaan maken.

Last edited:
Fun: Geslaagd voor school, vandaag diploma uitreiking waar ik niet bij kon zijn omdat af moest rijden voor de motor.
Fun: Ook voor geslaagd, was wel zweten zeg..

Ghehe :D
Ik zal denk ik alleen maar vooraan staan. Ga foto's maken van de band/artiest, dus als je me wil opzoeken, daar ben ik. Heb een blauw overhemd aan en alu hoedje op :X dus schreeuw maar als je me ziet :P

Ik vond het geniaal! :W Ziggo Dome is ook echt super...

Fun/Shit: Gister begrafenis van m'n oom, daar met een meisje aan de praat geraakt. Telefoonnr's uitgewisseld en volgende week Ff wat afspreken. Best apart :S

Last edited:
Ben je dan voor knuppel..

* Ja waar heb jij je meisje leren kennen? *
* Op de begrafenis van me oom! *

x|

Mensen komen er om te rouwen..
Jij blijkbaar om te douwen..

Ben je dan voor knuppel..

* Ja waar heb jij je meisje leren kennen? *
* Op de begrafenis van me oom! *

x|

Mensen komen er om te rouwen..
Jij blijkbaar om te douwen..

Jouw reactie zegt eigenlijk meer wat over jouw intelligentie. Zij en haar ouders waren bekenden van mijn oom en ik kende haar nog niet. Dat ik met haar aan de praat raak heeft niets maar dan ook niets te maken met de begrafenis op zich. Ik heb die man z'n kist naar z'n graf gedragen dus ik weet niet hoe je het in botte kop durft te halen dat ik daar kom om te douwen. Achterlijke idioot dat je bent.

Nee daar kom ik niet over opscheppen, Ik vertel zoiets omdat ik het een aparte ervaring vind dat zo'n zware dag eindigd met een in mijn ogen positieve gebeurtenis. Dat jij dat koppelt aan de gedachte dat ik naar een begrafenis ga met een sexuele intentie zegt helaas meer over jou dan over mij.

Als we het dan toch over opscheppen hebben? Wat hebben wij forumleden gehad aan jouw verhalen over in de brand gestoken rotondes, en dat je volledig wappie je handje aan barrels sloeg tegen een lantaarnpaal of wat het ook was? Verbeter de wereld en begin bij jezelf knul..

Ja meneer.

Ik zal meteen al mijn fouten nagaan en mezelf volledig verbeteren.

Snap alleen niet dat als je net je oompie weg hebt gedragen je dan nog zin hebt om uberhaupt wat met een meisje af te gaan spreken zo kort daarop.

Of je moet je verdriet wegneuken?

-

Maar goed, klaar maar weer hiermee?

Ja meneer.

Ik zal meteen al mijn fouten nagaan en mezelf volledig verbeteren.

Snap alleen niet dat als je net je oompie weg hebt gedragen je dan nog zin hebt om uberhaupt wat met een meisje af te gaan spreken zo kort daarop.

Of je moet je verdriet wegneuken?

-

Maar goed, klaar maar weer hiermee?

Je blijft maar doorgaan hè? Je komt bij iedere gelegenheid mensen tegen die je interessant of aardig vind. En misschien vind ik het wel prettig om inderdaad wat met haar te gaan drinken omdat zij mijn oom ook al jaren kende. En ik vind het inderdaad fijn om in de buurt te zijn van vrienden en familie na zo'n gebeurtenis. Dat jij dat nog steeds koppelt aan een sexuele intentie maakt je echt een verdomd zielig mannetje.

Dat is dan maar zo.

Maar ik vind het triest en onbeschoft op een begrafenis.
Ongeacht jouw intentie erachter.

judeska-onbeskoft3.jpg

Je bent eigenlijk gewoon uitgeluld nu, ik heb namelijk niets onbeschofts of respectloos gedaan. Ik heb een telefoonnummer uitgewisseld, oa van haar en nog wat mensen. Dit was op de borrel daarna die er voor bedoeld is dat mensen met elkaar praten. Dus dat had niet gemogen? Is de gelegenheid een leuk iemand te ontmoeten alleen voorbehouden aan kroegen, discotheken of verjaardagen?

Doe niet zo uit de hoogte man.

Je eerste reactie komt zelf zo over, maar die heb je even snel ge-edit.
En je blijft je verhaal steeds meer uitbreiden.
Eerst was het met een meisje, nu ineens meer mensen zodat het wat minder erg lijkt..

Dan edit je nog even snel erbij dat je graag vrienden en familie om je heen hebt..

Stel, je vind het wel een leuk meisje?
En je ligt er toch te douwen over een tijdje?

Dan nog steeds vol houden dat het 'niet je intentie' was?

-

Je ken zelf toch wel bevatten dat je reactie zo overkomt?

Je hebt een meisje ontmoet, nummers uitgewisseld en zet er zo smiley achter: :D.

Wat doe jij meestal dan met een meisje, potje voetballen?

-

Maar goed, ik ben der wel weer klaar mee, laten we het er maar op houden dat ik uitgeluld ben.

Status
Not open for further replies.
Back